فیسبوک استفاده از هشتگ انقلاب را در آمریکا مسدود کرد!

به گزارش سبزوار امروز، فیسبوک در روز استقلال آمریکا هشتگ انقلاب (revolution) را مسدود کرد و در پی آن با موج شدیدی از انتقاد ها رو به رو شد.

فیسبوک استفاده از هشتگ انقلاب را در آمریکا مسدود کرد!

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، فیسبوک روز یکشنبه به علت مسدود کردن هشتگ انقلاب در چهارم جولای، روز تعطیلات فدرال به مناسبت تصویب اعلامیه استقلال در طی انقلاب آمریکا، مورد انتقاد نهاده شد.

رسانه های اجتماعی با تیزبینی از روز آدینه متوجه شدند که در جست وجوی فیسبوک برای #انقلاب (revolution) با اعلان ایمن نگه داشتن جامعه ما (Keeping Our Community Safe) همراه با تصویری از یک صفحه قفل شده و پیغامی تحت اسم مطالب با موضوع و واژه انقلاب به طور موقت در اینجا پنهان می شوند روبرو شدند.

در این پیغام که پیوندی به صفحه استاندارد ها داشت، آمده است: قسمتی از محتوای آن مطالب با استاندارد های انجمن ما مغایرت دارد.

فیسبوک در دسته بندی هایی که شامل خشونت و فتنه انگیزی، درخواست جنسی و اخبار دروغ است، محتوا های ناقض استاندارد های جامعه را مسدود می نماید، اما این شرکت به طور آنلاین شرح نمی دهد که چرا #انقلاب (revolution#) لغو شده است.

این مسدودسازی در تمام طول روز یکشنبه اعمال شد و باعث انتقاد بسیاری از مردم در خصوص تصمیم فیسبوک برای مسدودسازی واژه انقلاب در روز استقلال آمریکا به رسانه ها و شبکه های اجتماعی کشیده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2098

به "فیسبوک استفاده از هشتگ انقلاب را در آمریکا مسدود کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک استفاده از هشتگ انقلاب را در آمریکا مسدود کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید