فناوری فراوری ژل بهبود چین و چروک پوست بدست آمد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، محققان پیروز به دستیابی به فناوری فراوری ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شده است.

فناوری فراوری ژل بهبود چین و چروک پوست بدست آمد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

صفا تابناک، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: با توجه به دغدغه هایی که در بخش زخم های پوستی و آسیب های حاصل از سوختگی داشتم، 15 سال پیش کار روی توسعه محصولات مربوط به برطرف آسیب های سوختگی از پوست را شروع کردم.

وی اضافه کرد: در فراوری این ژل، با محققان دانشگاه علوم پزشکی تبریز همکاری کردیم. این همکاری مشترک منجر به دستیابی به فناوری ژل حاوی نانو اتوزوم گامااوریزانول جهت بهبود چین و چروک پوست شد.

مدیرعامل شرکت بیان نمود: این محصول پایه گیاهی و طبیعی داشته و اثربخشی بسیار بالایی روی پوست دارد. یکی از مزیت های این ژل، ایجاد کلاژن در پوست است به طوری که می تواند به سرعت کلاژن سازی پوست را افزایش دهد.

وی درباره اثربخشی این محصول بیان نمود: مطالعات بالینی نشان داده است که مصرف 40 روزه این ژل می تواند موجب تغییر وضعیت پوست آسیب دیده گردد.

تابناک ادامه داد: قصد نداریم که این محصول را به صورت فروشگاهی عرضه کنیم، بلکه کوشش داریم محصول به صورت تخصصی به وسیله پزشکان برای بیماران تجویز گردد.

به گفته مدیرعامل شرکت ، ژل حاوی نانو اتوزوم گاما اوریزانول پس از دریافت گواهی نانومقیاس در راستا کسب مجوز فراوری از سازمان غذا و دارو است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 894

به "فناوری فراوری ژل بهبود چین و چروک پوست بدست آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری فراوری ژل بهبود چین و چروک پوست بدست آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید