ظرفیت گردشگری سلامت اردبیل با همکاری تایلند توسعه می یابد

به گزارش سبزوار امروز، دبیر اتاق بازرگانی اردبیل گفت: اردبیل در زمینه گردشگری، به خصوص گردشگری سلامت در زمینه های صنعتی و کشاورزی ظرفیت های بالایی برای همکاری با کشور تایلند را دارد.

ظرفیت گردشگری سلامت اردبیل با همکاری تایلند توسعه می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین مجری مستقیم تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، اشکان شکاری بعد از ظهر امروز در ملاقات با رایزن بازرگانی سفارت تایلند در ایران در اردبیل گفت: اردبیل در زمینه گردشگری، به خصوص گردشگری سلامت در زمینه های صنعتی و کشاورزی ظرفیت های بالایی برای همکاری با کشور تایلند را دارد که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است.

وی اضافه نمود: علاوه بر ظرفیت های داخلی استان اردبیل، همسایگی این استان با کشور جمهوری آذربایجان و دسترسی به کشورهای CIS از ویژگی های مهم اردبیل به منظور تبدیل شدن به همکار تجاری برای کشوری مثل تایلند است.

شکاری توضیح داد: استان اردبیل دو فرودگاه دارد که هر دو فردوگاه قابلیت انجام پروازهای باری برای انتقال محصولات به کشورهای اطراف به خصوص کشورهای آسیای میانه را دارد، فرودگاه پارس آباد هم به صورت اختصاصی معطوف به این نوع پروازها است که ظرفیت مهمی برای استان محسوب می گردد.

وی بیان نمود: اردبیل در زمینه های مختلفی همچون سرمایه گذاری مشترک، ایجاد نمایندگی و انتقال تکنولوژی آماده همکاری با طرف تایلندی است، و اردبیل محصولاتی مثل عسل دارد که بازار تایلند می تواند پذیرای آنها باشد و در این زمینه نیز آماده صادرات هستیم.

دبیر اتاق بازرگانی اردبیل گفت: برای افزایش همکاری های تجاری دو کشور ما باید روابط و بازدیدهای دوجانبه را افزایش دهیم که از طرف اتاق بازرگانی اردبیل آمادگی خود را برای افزایش این روابط اعلام می کنم تا به تفاهمات تعیین و افزایش همکاری های تجاری دست پیدا کنیم که این مسئله حائز اهمیت است.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1055

به "ظرفیت گردشگری سلامت اردبیل با همکاری تایلند توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت گردشگری سلامت اردبیل با همکاری تایلند توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید