صالحی امیری: فدراسیون ها اساسنامه جدید را آنالیز نمایند، رمز آرامش در ورزش کشور را قبلاً نداشتیم

به گزارش سبزوار امروز، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی تواند اداره گردد و اگر اختلاف نظری هم باشد، باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است.

صالحی امیری: فدراسیون ها اساسنامه جدید را آنالیز نمایند، رمز آرامش در ورزش کشور را قبلاً نداشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: روز 25 دی مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که یکی از مهمترین دستورات این جلسه آنالیز اساسنامه جدید است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته همان طور که گفتیم با هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان دو مورد انسجام و وحدت در ورزش و شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی تواند اداره گردد و اگر اختلاف نظری هم باشد، باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است که در گذشته نداشتیم.

صالحی امیری بیان کرد: ستاد عالی بازی های المپیک 2020 با ریاست مسعود سلطانی فر شروع به کار نموده است که به نوبت از فدراسیون های مربوطه دعوت می کنیم تا برنامه ها ارائه و نواقص احتمالی به منظور پیشرفت کار رفع گردد.

وی در سرانجام گفت: از رؤسای فدراسیون های ورزشی می خواهیم قبل از مجمع سالیانه اساسنامه جدید را دقیق آنالیز نمایند و تا قبل از 25 دی اصلاحات و پیشنهادات خود را مکتوب برای ما ارسال نمایند تا آنالیز و پس از آن برای تصویب نهایی به هیئت دولت و در نهایت به IOC ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 298

به "صالحی امیری: فدراسیون ها اساسنامه جدید را آنالیز نمایند، رمز آرامش در ورزش کشور را قبلاً نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: فدراسیون ها اساسنامه جدید را آنالیز نمایند، رمز آرامش در ورزش کشور را قبلاً نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید