شعار توسعه ورزش بدون شناسایی و رفع علت ها ناکارآمد است

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در جمع روسا شهرستان ها گفت:صداقت ، صراحت ، شفافیت در تعاملات کاری سرلوحه قرارگیرد و توجه به این موارد می تواند از چالش ها و مسائل در نظام اداری پیشگیری کرد.

شعار توسعه ورزش بدون شناسایی و رفع علت ها ناکارآمد است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، دکتر حیدر صفرپور با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر در جمع روسا ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فارس گفت : صداقت ، صراحت ، شفافیت در تعاملات کاری سرلوحه قرارگیرد و توجه به این موارد می تواند از چالش ها و مسائل در نظام اداری پیشگیری کرد.

صفر پور بیان داشت : ورزش با وجود آنکه در موقعیت های مختلف ارتقا دهنده هویت عزت و اقتدار ملی و اسلامی بوده است متاسفانه در مقایسه با دیگر نهادهای کشور از منظر اعتبارات و تعداد نیروی انسانی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با رویکرد دولت تازه که رویکرد تغییر به نفع مردم است رویکرد تغییر به نفع ورزش و جوانان نیز حاصل شود و در سطح کلان اصلاح ساختار را ببینیم.

متولی ورزش فارس بیان داشت : خوشبختانه استاندار فرهیخته فارس یکی از مهمترین دغدغه های وی ورزش و جوانان و نگاه ویژه او نوید بخش توسعه ورزش در سطح استان است است ، همچنین مجمع نمایندگان فارس نیز به عنوان یک بازوی توانمند همراه و یکصدا با ورزش خواهد بود و این همدلی ایجاد شده در سطح استان بین دستگاه متولی می تواند در خدمت ورزش قرار گیرد.

حیدر صفرپور سرپرست ورزش و جوانان فارس در جمع روسا شهرستان ها با اشاره به تهدیدها و فرصت های پیش رو گفت: 36 شهرستان استان ارکان اصلی تکمیل و انسجام برنامه های کلان استانی هستند ، پراکندگی و گستردگی شهرستان می تواند فرصت و تهدید توامان باشد و عدم رعایت عدالت در تقسیم اعتبارات و اجرای دقیق طرح آمایش از جمله این تهدیدها است.

متولی ورزش فارس همدلی را اولویت دانست و گفت: امروز همه ما خانواده بزرگ ورزش و فارس هستیم و تقسیم وظایف صرفاً در جهت نظم و جدیت در انجام امور است.

صفرپور علت یابی مسائل را مهم خواند و گفت: در ابتدای کار باید علت برخی کمبودها را بیابیم به طور مثال در مورد ورود صنعت به ورزش ابتدا لازم است بررسی کنیم در طی سال های گذشته چرا این امر محقق نشده است و شعار توسعه ورزش بدون شناسایی و رفع علت ها ناکارآمد است.

علت یابی ، همفکری ، ارائه راه حل و توجه به نظرات مختلف از جمله کلید واژه های برنامه های آینده شهرستان ها که متولی ورزش فارس به آنان اشاره کرد.

حیدر صفرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمرنگ شدن توجه به حوزه جوانان گفت: ورزش و جوانان دو فضای عجین شده با هم هستند ، ورزش در وجود جوان و با وجود جوانان و جوانان با ورزش می توانند به تعالی دست یابند و عدم توجه به هرکدام باعث آسیب خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان کمک به رفع آسیب های اجتماعی از وظایف این نهاد دانست و یادآور شد : امروزه آسیب های اجتماعی به سطح روستاهای کشور نیز کشیده شده است و ما با عنوان یکی از نهاد های متولی این موضوع باید در برخورد با این معضل تلاش کنیم.

افزایش مشارکت جوانان در قالب سمن ها ، توجه به ظرفیت جوانان استفاده از جوانان در کنار مشاوران با تجربه و بکارگیری جوانان در مسئولیت ها از دیگر نکات مورد تاکید حیدر صفر پور در حوزه جوانان بود.

حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در پایان نیز با اشاره به توسعه سرانه ورزشی استان گفت: در کنار افزایش سرانه به افزایش بهره وری فضاهای ورزشی معتقدیم ، تنها ساخت سالن ها زمین های چمن و عدم توجه به بهره وری این مکان ها از مسائل ورزش فارس است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2381

به "شعار توسعه ورزش بدون شناسایی و رفع علت ها ناکارآمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار توسعه ورزش بدون شناسایی و رفع علت ها ناکارآمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید