سلاح تازه بنز برای شکست بی ام و معرفی گردید، عکس

به گزارش سبزوار امروز، در اوایل امسال، مرسدس بنز مدل های کوپه C و E کلاس را در یک خودروی تازه CLE ترکیب کرد. روز سه شنبه، نسخه ای با عملکرد قدرتمندتر به نام مرسدس AMG CLE53 معرفی گردید که قرار است در سال 2024 در ایالات متحده به فروش برسد.

سلاح تازه بنز برای شکست بی ام و معرفی گردید، عکس

امیرمسعود عابدین: زیر کاپوت این کوپه تازه، موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی M256M توربوشارژ AMG واقع شده است. این موتور 443 اسب بخار قدرت و 559 نیوتون متر گشتاور دارد که در یک فاصله زمانی 12 ثانیه ای می تواند به گشتاور 600 نیوتون متری برسد.

مرسدس تخمین می زند که CLE53 می تواند در 4.0 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 249 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این موتور دارای کانال های ورودی و خروجی بازطراحی شده و رینگ های پیستون تازه بهبود یافته است. CLE53 نیرو را به وسیله گیربکس AMG SpeedShift TCT 9G، به سیستم چهار چرخ محرک استاندارد AMG Performance 4MATIC+ می رساند. قدرت توقف از ترمزهای 14.6 اینچی جلو با کالیپرهای چهار پیستونی و ترمزهای 14.2 اینچی عقب حاصل می گردد.

CLE53 به صورت استاندارد با فرمان پذیری محور عقب عرضه می گردد. چرخ های عقب می توانند تا 2.5 درجه در جهت مخالف چرخ های جلو با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت بچرخند. آنها به موازات چرخ های جلو با سرعت بیش از 100 کیلومتر بر ساعت می پیچند تا ثبات را افزایش دهند.

CLE53 استایل منحصر به فردی دارد که فراتر از دماغه و نمای پشتی تازه است. AMG به این خودروی کوپه، گلگیرهای جلو و عقب عریض تر داد و عرض آن را به ترتیب 2.3 و 3.0 اینچ افزایش داد. نمای جلو دارای جلوپنجره باریک با خطوط عمودی پانامریکانا، یک دهانه مرکزی گسترده در پایین و دو ورودی هوا در گوشه ها است.

قسمت پشتی خودرو با چهار لوله اگزوز گرد، به همان میزان اسپرت است. آنها زیر چراغ های عقب LED دو قسمتی قرار دارند که با یک عنصر طراحی قرمز تیره به هم متصل شده اند. رینگ های 19 اینچی استاندارد هستند، اما رینگ های 20 اینچی سفارشی به عنوان تجهیزات اضافی در دسترس هستند.

بسته سفارشی AMG Performance Studio به این خودرو یک اسپویلر عقب برجسته تر در صندوق عقب و یک دیفیوزر عقب بین لوله های اگزوز می دهد. دو بسته AMG Night و دو بسته AMG Carbon Fiber نیز در دسترس خواهند بود.

تلفیق چند مدل خودرو در تازهترین محصول مرسدس بنز/عکس

دستکاری مرسدس بنزهای قیمتی/ 7 میلیارد ناقابل برای ارتقای یک ماشین قدیمی /عکس

در داخل یک صفحه نمایش 12.3 اینچی مستقل در جلوی راننده خواهید دید، در حالی که یک صفحه نمایش مرکزی 11.9 اینچی به عنوان نمایشگر اطلاعات تفریح عمل می نماید. مرسدس AMG CLE 53 کوپه سال آینده به نمایندگی های ایالات متحده می رسد. ما انتظار داریم مرسدس قیمت را نزدیک به تاریخ فروش اعلام کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2677

به "سلاح تازه بنز برای شکست بی ام و معرفی گردید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلاح تازه بنز برای شکست بی ام و معرفی گردید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید