معرفی هتل گرند لندن وارنا ، 5 ستاره

به گزارش سبزوار امروز، هتل گرند لندن وارنا | Grand London Varna

اگر می خواهید در بناهای قدیمی و کلاسیک اروپایی به عنوان هتل اقامت داشته باشید پیشنهاد مجله گردشگری خبرنگاران هتل گرند لندن وارنا Grand London Varna است. این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره وارنا بوده که طراحی و مبلمانی کلاسیک دارد. همچنین تاریخ بنا نیز بسیاری شنیدنی است؛ چرا که مربوط به دوران قرن بیستم بوده و در قلب شهر وارنا، پایتخت دریایی بلغارستان قرار گرفته است. خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، رستوران ها، انواع اتاق ها، دسترسی به جاذبه های گردشگری وارنا و موقعیت هتل گرند لندن وارنا را در مجله گردشگری خبرنگاران بخوانید.

معرفی هتل گرند لندن وارنا ، 5 ستاره

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

مبلمان کلاسیک و البته بسیار کاملی را در اتاق ها، فضاهای عمومی هتل مانند رستوران و اتاق کنفرانس خواهید دید. تمام مبل ها و جایگاه ها بسیار راحت بوده و اقامت شما را در این هتل 5 ستاره راحت می نمایید.می توان با 10 دقیقه رانندگی با تاکسی به هتل رسید. امکانات تفریحی و خدمات ویژه رفاهی این هتل 5 ستاره مانند شاتل و ترانسفر به اطراف هتل و ساحل برایتان فراهم خواهد بود.

خدمات رفاهی هتل گرند لندن وارنا

کارکنان هتل به 3 زبان بلغاری، انگلیسی و روسی صحبت می نمایند. برای فرودگاه تا هتل و برعکس، شاتل فرودگاهی وجود دارد. افرادی سیگاری فضای مخصوص به خود را دارند. تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی در اتاق ها و فضای عمومی هتل مانند رستوران و اتاق کنفرانس فراهم است. اگر علاقه به کرایه ماشین دارید، از میز پذیرش که شبانه روز آماده پاسخگویی به شماست، درخواست ماشین دهید. برای گردشگرانی که می خواهند در طول روز به گشت های شهری بروند، پکیج ناهار آماده است. تمام دیوارها، عایق صدا هستند.

در میز پذیرش شبانه روزی گاوصندوق، چک-این و چک-اوت خصوصی، خدمات نگهبانی و خدمات بلیط برای جاذبه های گردشگری وارنا ارائه می گردد. یک اتاق کنفرانس با میزی بزرگ و جایگاه های بسیار، مکانی کلاسیک و شیک برای برگزاری سخنرانی ها و جلسات اداری است. برای خدمات نظافت مانند برق انداختن کفش ها، اتوشویی و خشکشویی هم می بایست به میز پذیرش و لابی مراجعه کنید. از تلفن درون اتاق می توانید درخواست های خود را به پذیرش هتل گرند لندن وارنا بگویید.

این هتل 4 طبقه ای در سال 1906 ساخته شده و فضای کنفرانس آن، 47 متر مربع دارد. در فضای لابی شومینه ای گرم، روزنامه با فضای نشستنی عالی و چای و قهوه فراهم است.

برای خروج باید اتاق خود را در هتل گرند لندن وارنا، قبل از ساعت 12 ظهر تحویل دهید. چک این از ساعت 2 ظهر آغاز شده و تا ساعت 3 نیمه شب ادامه دارد. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند. اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان خواهد بود. برای پارک ماشین در پارکینگ هم باید هزینه ای بپردازید.

امکانات میز پذیرش و هتل را به صوت کلی و با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

امکانات تفریحی هتل گرند لندن وارنا

در این هتل 5 ستاره با ساختمانی تاریخی روبرو خواهید بود که حمام آبگرم مناسبی برای راحتی مهمانانش فراهم آورده است که خستگی پرواز را از تنتان بیرون می آورد. برای گشت و گذار درون شهر و رفتن به گلدن سندز ترانسفر و تور هم می توانید از هتل درخواست دهید. امکاناتی دیگری نظیر باشگاه ورزشی، جکوزی، مغازه خرید سوغاتی و شومینه ای گرم در لابی هتل گرند لندن وارنا خواهید داشت.

رستوران های هتل

هر روز صبح، منوی صبحانه ای عالی و به سبک بوفه ای از ساعت 07:30 تا 10 صبح آماده است. سرآشپز هتل در برخی از روزها، در منوی رستوران هتل، صبحانه ویژه ای را قرار می دهد.

  • رستوران موسالا (Restaurant Musala): این رستوران غذاهای بین المللی مختلفی را برای صبحانه، میان وعده و تنقلات، ناهار و شام برای هر روز سرو می نماید. همچنین انواع نوشیدنی به همراه غذا وجود دارد. حتی در اتاق هم می توانید سفارش خود را میل کنید.

امکانات اتاق های هتل گرند لندن وارنا

از میان 24 سوئیت و اتاق هتل که به شیوه ای کلاسیک و در رنگ های سبز، آبی، کرمی و سلطنتی طراحی شده اند، می توانید اتاق خود را انتخاب کنید. تمام اتاق ها، حمام و امکانات ویژه بهداشتی به همراه وان و دوش خواهند داشت. تهویه مطبوع و پنجره هایی رو به نمای بیرون دارید. در عین حال، پرده های ضخیم از ورود نور خورشید به داخل اتاق ها جلوگیری می نمایند. امکانات ویژه در دکوراسیون اتاق مانند تخت های راحت، کمد های چوبی برای لباس، کفپوشی موکت شده و کنسول چوبی درون اتاق ها دارید. تلویزیون LED اتاق برای سرگرمی تمام شبکه های جهانی را پخش می نماید. اتاق ها با دیوارهای عایق صدا فضای خصوصی شما را حفظ می نمایند.

امکانات اتاق های هتل را به صوت کلی و با کلیک بر روی علامت روبرو خواهید خواند.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل گرند لندن وارنا در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل گرند لندن وارنا

اتاق استاندارد دبل یا اتاق دوقلو

  • مساحت: 30 متر مربع
  • نمایی رو به خیابان
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره - ظرفیت اقامت 2 نفر بزرگسال - دارای طراحی دکوراسیونی کلاسیک با آینه و آباژور

اتاق دولوکس دبل یا دوقلو

  • مساحت: 32 متر مربع
  • نما: دارای نمای دریاچه
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 بزرگسال - می توانید نوع تخت را انتخاب کنید.
  • این اتاق ها در رنگ های سبز و آبی طراحی شده اند.

اتاق استادیو هتل گرند لندن وارنا

  • مساحت: 50 متر مربع
  • نما: دارای نمای دریاچه
  • تخت: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره - ظرفیت 2 بزرگسال
  • اتاقی بسیار بزرگ است.

سوئیت جونیور

  • مساحت: 46 متر مربع
  • تخت: یک تخت دو نفره بسیار بزرگ - ظرفیت 2 بزرگسال
  • گلدان های زیبایی فضای درون اتاق ها را شاداب و دلنشین کرده اند.

فاصله هتل تا جاذبه های وارنا

  • میدان موسالا: تا شما 100 متر فاصله داشته و با رفتن به این میدان به بسیاری از بناها و جاذبه های تاریخی وارنا در بلغارستان دسترسی خواهید داشت.
  • خانه اپرا وارنا: تا شما تنها 300 متر فاصله داشته و در میدان موسالا قرار گرفته است. برای رسیدن به این سالن اپرا کمی پیاده روی کنید.
  • باغ شهر وارنا: تنها 400 متر تا معروف ترین پارک وارنا فاصله دارید. برای قدم زدن در این پارک و پیاده روی از هتل بیرون بزنید.
  • حمام های رومی وارنا: تا 400 متری هتل گرند لندن وارنا قرار گرفته اند. بنابراین نیازی به دریافت تاکسی ندارید.
  • جاذبه هایی همچون تاباناتا، کلیسای وارنا، موزه باستان شناسی و ایستگاه قطار وارنا هم تنها 500 متر از این هتل ستاره دورتر هستند.
  • فرودگاه بین المللی وارنا: 7.9 کیلومتر تا این هتل 5 ستاره وارنا فاصله دارد که با تاکسی و ترانسفر فرودگاهی می توانید 10 دقیقه ای این جهت را طی کنید.

موقعیت هتل گرند لندن وارنا

می توانید موقعیت مکانی این هتل 5 ستاره وارنا را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Musala 3, 9000 Varna Center, Varna, Bulgaria

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 616

به "معرفی هتل گرند لندن وارنا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گرند لندن وارنا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید