سفیر روسیه در انگلیس: تحریم های غرب علیه مسکو غیر قانونی است

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: سفیر روسیه در انگلیس با غیرقانونی خواندن تحریم های غرب علیه مسکو گفت که این تحریم ها به مقامات اوکراین پیغام اشتباه می دهد.

سفیر روسیه در انگلیس: تحریم های غرب علیه مسکو غیر قانونی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه آی تی وی، الکساندر یاکوونکو سفیر روسیه در انگلیس با بیان اینکه هیچ مدکری دال بر دست داشتن روسیه در سقوط هواپیمای مسافربری بر فراز اوکراین وجود ندارد، گفت که هرگونه اعمال تحریم علیه مسکو، به مقامات اوکراین پیغام غلط می دهد.

وی اضافه نمود: تحریم های غربی غیرقانونی و غیر سازنده است و به اقتصاد جهانی لطمه خواهد زد.

یاکوونکو تاکید نمود در ماجرای سقوط این هواپیما، آمریکا بیشتر از آنکه به سرویس های اطلاعاتی خود متکی باشد به شبکه های اجتماعی وابسته است.

وی همچنین تصمیم بانک سازندگی و توسعه اروپا برای قطع همکاری و سرمایه گذاری مشترک با روسیه را محکوم کرد و گفت که این اقدام غیرقابل قبول و مضر برای همه طرف ها است.

پیش از این سقوط هواپیمای مسافربری مالزی با 298 سرنشین بر فراز اوکراین موجب شد تا کشور های غربی، روسیه را به دست داشتن در این حادثه متهم نموده و خواهان اعمال تحریم علیه مسکو شوند.

مسکو در حالی این اتهام را رد نموده که معتقد است شواهد نشان می دهد دولت اوکراین با شلیک موشک این هواپیما را ساقط نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 959

به "سفیر روسیه در انگلیس: تحریم های غرب علیه مسکو غیر قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر روسیه در انگلیس: تحریم های غرب علیه مسکو غیر قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید