سفر مدیران آژانس های مسافرتی هنگ کنگ به ایران

به گزارش سبزوار امروز، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: 15 نفر از مدیران آژانس های مسافرتی کشور هنگ کنگ به منظور بازدید از جاذبه ها و توانمندی های حوزه گردشگری کشور در قالب تورآشناسازی به ایران آمدند.

سفر مدیران آژانس های مسافرتی هنگ کنگ به ایران

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد ابراهیم لاریجانی امروز سه شنبه 5 آذر 98 با اعلام این خبر گفت: با توجه به هدف گذاری و تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای جذب هر چه بیشتر گردشگران چینی و هنگ کنگی، دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری کشور با همکاری و حمایت اقتصادی بخش خصوصی، اقدام به برگزاری تور آشناسازی ویژه 15 نفر از مدیران آژانس های مسافرتی کشور هنگ کنگ نموده است.

او اضافه کرد: این گروه، امروز در نخستین روز سفرشان از بعضی اماکن تاریخی و فرهنگی تهران بازدید مینمایند و روزهای آینده به استان های فارس، یزد و اصفهان سفر خواهند کرد.

لاریجانی با اشاره به اینکه گردشگران هنگ کنگی سفری 9 روزه در ایران را تجربه می نمایند، اعلام نمود: با توجه به لغو ویزا گردشگران چینی و هنگ کنگی برگزاری تورهای آشناسازی ویژه این بازار هدف از اهمیت بسیاری برخوردار است و تاثیر قابل توجهی بر جذب گردشگران چینی خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 908

به "سفر مدیران آژانس های مسافرتی هنگ کنگ به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مدیران آژانس های مسافرتی هنگ کنگ به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید