سری آنر مجیک 4 در تاریخ 22 اردیبهشت وارد بازار جهانی می گردد

به گزارش سبزوار امروز، سری آنر مجیک 4 که در ماه فوریه و مارس سال جاری رونمایی شدند و در بازار چین در دسترس قرار گرفتند، قرار است 5 روز دیگر برای بازار جهانی عرضه شوند.

سری آنر مجیک 4 در تاریخ 22 اردیبهشت وارد بازار جهانی می گردد

آنر در حال حاضر یکی از پیروز ترین شرکت های فراوریکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که توانست حتی بعد از جدایی از هواوی هم به عملکرد خوب خود در زمینه فراوری گوشی ادامه دهد و همچنان کاربران را از خود راضی نگه دارد.

آنر بعد از جدایی از هواوی، به فراوری گجت های هوشمند ادامه داد و محصولات متنوعی را هم راهی بازار کرد. در بخش گوشی هم شاهد عرضه محصولات واقعاً باکیفیتی نظیر آنر 50 به بازار بودیم. جدیدترین محصولات این شرکت هم سری مجیک 4 هستند که در ماه فوریه، شاهد رونمایی از نسخه استاندارد و پرو آن بودیم. کمی بعد، آنر تصمیم گرفت از نسخه التیمیت و لایت هم رونمایی کند تا بدین ترتیب این مجموعه به سه بخش مالی، بالارده و پریمیوم تقسیم گردد.

آنر زمانی که این گوشی ها را رونمایی کرد، آن ها را برای فروش در کشور چین در دسترس قرار داد، ولی حرفی از عرضه دنیای آن ها زده نشد. بسیاری از کاربران به این خاطر که گوشی های سری آنر مجیک 4 واقعاً از لحاظ مشخصات فنی و قیمت، شرایط بسیار خوبی داشتند، دوست داشتند آنر آن ها را به بازار دنیای هم عرضه کند. حال خوشبختانه این اتفاق در شرف رخ دادن است و 22 اردیبهشت، کاربران بازار دنیای هم می توانند رسما به سری آنر مجیک 4 دسترسی داشته باشند.

البته منظورمان از بازار دنیای، فعلا بازار اروپا است که انتظار می رود آنر گوشی مجیک 4 و 4 پرو را در ابتدا در آن عرضه کند؛ اخیرا حتی شاهد مدل پرو در وب سایت شعبه انگلستان و فرانسه شرکت چینی هم بودیم. از طرفی این گوشی در ماه فوریه رونمایی شد و دو گوشی دیگر در ماه مارس؛ بنابراین طبیعی هم بود که در ابتدا این محصول وارد بازار دنیای گردد.

آنر مجیک 4 پرو از نمایشگر 6.21 اینچی با پنلی از نوع LTPO OLED و رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژر 100 واتی بهره می برد که باعث می گردد به یکی از ارزشمندترین پرچم دارهای بازار تبدیل گردد؛ البته به این مجموعه باید دوربین های فوق العاده قدرتمند را هم اضافه کنیم که عملکردی استثنائی در زمینه عکاسی و فیلم برداری دارند. همانطور که گفته شد، چون دو مدل استاندارد و پرو زودتر از دو مدل التیمیت و لایت رونمایی شدند، انتظار می رود آنر مدل استاندارد را هم همزمان با مدل پرو راهی بازار کند. این گوشی اندکی ضعیف تر از آنر مجیک 4 پرو است اما نه از لحاظ پردازنده، بلکه دوربین تله فوتو (8 به جای 64 مگاپیکسل)، شارژر (66 واتی به جای 100 واتی)، کیفیت نمایشگر و استاندارد ضد آب (IP54 به جای IP68).

حال باید منتظر ماند و دید تصمیم آنر برای دو مدل دیگر یعنی التیمیت و لایت چیست. این دو گوشی چون در واقع دو طرف این خانواده به حساب می آیند (پرچم دار پریمیوم و مالی)، خواستار زیادی خواهند داشت. خصوصا اینکه مدل التیمیت توانست بعد از عرضه، رتبه نخست را در وب سایت DxOMark (مرجع تخصصی آنالیز کیفیت دوربین) مال خود کند؛ چرا که دوربین های بی نظیری دارد. مدل لایت هم به واسطه قیمت بسیار مناسب و قدرت سخت افزاری مطلوب، یکی از مورد انتظارترین گوشی ها به شمار میرود. حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی شاهد عرضه این دو گوشی به بازار دنیای خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2451

به "سری آنر مجیک 4 در تاریخ 22 اردیبهشت وارد بازار جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری آنر مجیک 4 در تاریخ 22 اردیبهشت وارد بازار جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید