رقابت 530 هزار داوطلب برای استخدام 28 هزار آموزگار

به گزارش سبزوار امروز، رضامراد صحرایی: امروز شاهد رقابت 530 هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده 28 برای ورود به آموزش و پرورش هستیم و در این آزمون و پس طی فرآیندها، 28 هزار آموزگار در کشور استخدام خواهند شد.

رقابت 530 هزار داوطلب برای استخدام 28 هزار آموزگار

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز شاهد رقابت 530 هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده 28 برای ورود به آموزش و پرورش هستیم و در این آزمون و پس طی فرآیندها، 28 هزار آموزگار در کشور استخدام خواهند شد.

به گزارش تسنیم، رضامراد صحرایی در جریان آنالیز روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حوزه امتحانی 13 آبان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تغییر منابع آزمون و ارتقای سطح کیفی این منابع گفت: آیین نامه اجرایی مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، روش های تدریس و کتاب های دوره ابتدایی بخشی از منابع مطالعاتی آزمون امروز بودند که از نظر محتوا هم راستا با اهداف، برنامه ها و ماموریت نظام تعلیم و تربیت کشور است.

وی بیان نمود: معلمی عشق است و نباید به عنوان شغل به آن نگاه کرد؛ بر این اساس باید افرادی به این حرفه وارد شوند که شرایط رفتاری، حرفه ای و عملکردی مورد احتیاج برای امر معلمی را داشته باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از مهمترین تحول های ایجاد شده در برگزاری آزمون سال جاری توجه به نمره مصاحبه و آزمون های ارزیابی است؛ بر این اساس 40 درصد نمره مربوط به آزمون کتبی و 60 درصد نمره مربوط به آزمون های ارزیابی و مصاحبه است.

وی گفت: آزمون استخدامی دبیری به زودی و برای جذب 28 هزار دبیر متوسطه اول، دوم و فنی حرفه ای و کار و دانش در سراسر کشور برگزار خواهد شد و برای تسریع این امر در تعامل با سازمان اداری و استخدامی هستیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2612

به "رقابت 530 هزار داوطلب برای استخدام 28 هزار آموزگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 530 هزار داوطلب برای استخدام 28 هزار آموزگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید