رضاییان: از نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال سورپرایز شدم، فدراسیون جدید 4 کار کلیدی انجام دهد

به گزارش سبزوار امروز، مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان می گوید که عزیزی خادم و همکاران جدید او در فدراسیون فوتبال باید روی 4 موضوع کلیدی کار نمایند.

رضاییان: از نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال سورپرایز شدم، فدراسیون جدید 4 کار کلیدی انجام دهد

مسعود رضاییان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون، گفت: چون از نزدیک نظاره گر مجمع نبودم، خیلی سخت است که اظهار نظر کنم ولی تصورم از مجمع، انتخاب عزیزی خادم نبود و به نوعی پس از معین شدن نتیجه، سورپرایز شدم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تیم مدیریتی جدید فدراسیون برنامه خوبی داشته باشد و اشتباهات قبلی را تکرار نکند. انتظار نداریم اتفاقات خیلی یکباره رخ دهد ولی انتظار داریم اوضاع در ادامه از این بدتر نگردد.

مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی، درباره اینکه فدراسیون جدید باید چه اقداماتی را در دستور کار قرار دهد، توضیح داد: اتفاقاتی که برای تیم های ملی و بخش های پایه و باشگاه اتفاق افتاده، دیگر نباید تکرار گردد. فدراسیون می تواند با حداقل امکانات این مجموعه را اداره کند. کلیدی ترین کارها برای فدراسیونِ جدید، رسیدگی به تیم های پایه، توسعه فوتبال، درآمد زایی باشگاه ها و راهیابی تیم ملی به جام دنیای است. این 4 کار کلیدی باید در دستور کار فدراسیون قرار گیرد.

رضاییان درباره تغییرات افراد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما در گذشته خیلی قائم به شخص رئیس بوده و اگر قرار باشد باز هم، در روی همین پاشنه بچرخد، تغییر اعضای هیئت رئیسه خیلی تفاوتی نخواهد کرد. با توجه به ساختار و عملکرد گذشته فدراسیون، هیئت مدیره منشا تحول نیست و همواره فقط افراد عوض شده است. تغییرات هیئت رئیسه را خیلی تاثیرگذار نمی دانم.

وی یادآور شد: به نظرم نمی رسد که یک فرد حتی به عنوان رئیس فدراسیون هم بتواند در 4-3 سال تغییرات کلی کند، چون در هیئت ها و دیگر ارکان فوتبال کماکان همان افراد قبلی حضور دارند. با این حال امیدوارم تغییرات خوبی هرچند کم را ببینیم. یک آغاز کوچک هم به عنوان قدم اول می تواند خیلی مهم باشد. امیدوارم در ادامه بیشتر از افراد شایسته و فوتبالی استفاده گردد و کار به جوان تر ها، شایسته تر ها و فوتبالی تر ها سپرده گردد.

این کارشناس مدیریتی فوتبال گفت: خیلی خوب بود که علی کریمی در انتخابات شرکت کرد، چون معین شد افرادی که در زبان حامی او بودند، به او رای ندادند و باز هم همان لابی های همیشگی همه چیز را معین کرد. اگر چه دوست داشتم کریمی رئیس گردد، ولی همین که او آمد دلگرمی خیلی خوبی برای آینده است. هر چند در آینده نیز با این منوال یک فوتبالی رای نمی آورد اما باز هم نباید از پای نشست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1896

به "رضاییان: از نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال سورپرایز شدم، فدراسیون جدید 4 کار کلیدی انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: از نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال سورپرایز شدم، فدراسیون جدید 4 کار کلیدی انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید