دستگیری سارقی که از باک ماشین ها بنزین می دزدید

به گزارش سبزوار امروز، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقی که از داخل باک خودروها بنزین به سرقت می برد، اطلاع داد.

دستگیری سارقی که از باک ماشین ها بنزین می دزدید

از فروشگاه پرنده پارسی دیدن فرمایید.

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، استان البرز از دستگیری سارقی که از داخل باک خودروها بنزین به سرقت می برد اطلاع داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت بنزین از داخل باک خودروها توسط فردی در محدوده خرمدشت کرج، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 41 خرمدشت نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم که از سارقان سابقه دار بوده که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین هزینه اعتیاد خود اقدام به سرقت می نماید.

معظمی گودرزی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با تعقیب و مراقبت وی در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و هنگامی که متهم در حال سرقت بنزین از داخل باک خودرو بود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم به 10 فقره سرقت به همین روش اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال گشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در انتها به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از سرقت خودروهای خود پیشگیری کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1013

به "دستگیری سارقی که از باک ماشین ها بنزین می دزدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقی که از باک ماشین ها بنزین می دزدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید