فدراسیون دوچرخه سواری ساختمانش را به یک فدراسیون دیگر فروخت

به گزارش سبزوار امروز، فدراسیون دوچرخه سواری ساختمان خود در خیابان ورزنده تهران را به فدراسیون همسایه اش فروخت.

فدراسیون دوچرخه سواری ساختمانش را به یک فدراسیون دیگر فروخت

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: طبق مصوباتی که پیش از این از مجمع فدراسیون، هیئت رئیسه و همچنین وزارت ورزش و جوانان گرفته بودیم، کارهای مربوط به فروش دو طبقه از ساختمانی را که در خیابان ورزنده ساکن هستیم، به فدراسیون نجات غریق انجام دادیم. در این ساختمان همان دو طبقه در اختیار فدراسیون دوچرخه سواری است و قرار شده تا خاتمه سال 98 در اینجا حضور داشته باشیم و سپس نقل مکان کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضا برای این فدراسیون در ساختمان خیابان ورزنده در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی شهید شیرودی بسیار تنگ بود، ادامه داد: زمینی در کنار پیست دوچرخه سواری آزادی اختصاص داده شده و از تقریباً یک ماه دیگر عملیات ساخت ساختمان جدید فدراسیون را شروع می کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام نمود: مصوبات لازم برای احداث ساختمان جدید گرفته شده و قرار است یک ساله آماده گردد. این ساختمان در سه طبقه و هر طبقه نیز در 250 متر آماده خواهد شد. قرار شده تا خاتمه امسال موضوع احداث سازه و پی سازی ساختمان انجام گردد.

قمری گفت: بخش از کمپ تیم ملی در مجموعه آزادی تا زمان احداث ساختمان جدید به کارهای اداری اختصاص خواهد یافت. قرار شده 6 اتاق را از خوابگاه ها جدا کنیم. در واقع رفتن مان از ساختمان فعلی هزینه ای بابت اجاره و تکمیل ساختمانی دیگر برای مان ایجاد نمی کند و در ضمنً با نصب یک دیوار، این اتاق های اداری را با خوابگاه ها تکفیک می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 979

به "فدراسیون دوچرخه سواری ساختمانش را به یک فدراسیون دیگر فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون دوچرخه سواری ساختمانش را به یک فدراسیون دیگر فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید