درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است، از راهی دیگر پول اوساگونا را می دهیم

به گزارش سبزوار امروز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دروازه بان این تیم که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت نموده را بد اخلاق خواند.

درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است، از راهی دیگر پول اوساگونا را می دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در پاسخ به سؤالی در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به علت بدهی به اوساگونا گفت: هفته پیش پول را فرستادیم ولی به علت موانعی که وجود دارد پول برگشته است. قرار است فردا یا پس فردا از یک راه دیگر که برای ما معین شده است این کار را انجام دهیم.

وی در واکنش به این موضوع که مسئله ای برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی وجود ندارد؟ گفت: از نظر ما که مسئله ای نیست. باید پول می دادیم که دادیم. 101 هزار و خرده ای دلار پرداخت شده ولی گفتند موانعی وجود دارد و قرار شده از بانک های دیگر (صحبت نیمه تمام ماند). اینها مسائلی است که نمی گردد گفت. در هر صورت ما پول را دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد فسخ قرارداد رادوشویچ و اینکه آیا با او صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: همین امروز من با او تماس داشتم اما او به بد اخلاقی مشهور است.

رادوشویچ اعلام آمادگی نموده تا دوباره با پرسپولیس قرارداد ببندد. درویش در واکنش به طرح این موضوع گفت: اینها مسائلی است که باید کمیته فنی و سرمربی در مورد این مسئله نظر می دهند. هر راهی که سرمربی معین کند انجام می گردد.

وی حاضر به پاسخگویی به سوالی در مورد انتخاب معاون حقوقی باشگاه نشد و در ادامه درباره اینکه آیا فهرستی از سوی گل محمدی داده شده است یا خیر؟ گفت: چند لحظه است بازی تمام شده و باید گل محمدی فهرست را اعلام کند و سعی می کنیم خواسته های او را عملی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرداختی مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت: کارهای بانکی این موضوع در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2346

به "درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است، از راهی دیگر پول اوساگونا را می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است، از راهی دیگر پول اوساگونا را می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید