داوران المپیک تغییر نمی کنند، احتمال برگزاری آنلاین مسابقات جهانی

به گزارش سبزوار امروز، حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا به میزبانی اتحادیه اروپا و با حمایت مالی شرکت (daedo) برگزار شد که 1250 تکواندوکار از 75 کشور ثبت نام کرده بودند. مسابقات به شکل مجازی و به صورت کاملاً حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی بر روی چهار شی هاپ چانگ و با قضاوت هفت داور از ساعت 9 صبح به وقت اروپا تا ساعت 18 انجام می شد.

داوران المپیک تغییر نمی کنند، احتمال برگزاری آنلاین مسابقات جهانی

وی افزود: نرم افزار طراحی شده برای این رقابتها، بسیار کاربردی و قابل دسترس داوران، عوامل برگزاری و حتی خانواده ها برای تماشا بود و همین موضوع کار را بسیار ساده کرده بود. ما به عنوان داور ارتباط خوبی با سایر داوران داشتیم و همین ارتباط با عوامل برگزاری هم وجود داشت.

مهدوی در خصوص حضور ایرانی ها در این مسابقات هم گفت: پومسه روهای زیادی از ایران در مسابقات حضور داشتند که حتی نامشان در جدول قرعه کشی بود، ولی برخی از آنها به دلیل ارسال نکردن ویدئو پومسه در مهلت مقرر و یا مشکل در ترانسفر هزینه ثبت نام پیروز به حضور در مسابقات نشدند. برخی هم که پیروز به شرکت در این رقابتها شدند، نتایج خوبی کسب کردند.

رئیس کمیته داوران تکواندو ادامه داد: برگزاری پیروز آمیز این مسابقات بخصوص استقبال خوب خانواده که بیش از یک میلیون بازدید داشت، باعث شده تا فدراسیون جهانی به فکر برگزاری رقابتهای قهرمانی جهان به همین شکل باشد و اگر مشکل ویروس کرونا رفع نشود، شاهد اجرای چنین برنامه از سوی فدراسیون جهانی خواهیم بود.

وی در خصوص تعویق یکساله بازی های المپیک و امکان تغییر در لیست داوران هم گفت: تا به امروز که چیز جدیدی اعلام نشده و قرار است همان داورانی که پیش از این انتخاب شده بودند، در المپیک قضاوت کنند مگر آنکه بخشنامه جدیدی ارسال شود.

مهدوی در سرانجام در خصوص کننده داوران ایران برای قضاوت در مسابقات نوجوانان جهان گفت: تا به امروز فدراسیون جهانی هیچ دعوت نامه ای برای داوران ایرانی جهت حضور در این مسابقات ارسال نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1472

به "داوران المپیک تغییر نمی کنند، احتمال برگزاری آنلاین مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران المپیک تغییر نمی کنند، احتمال برگزاری آنلاین مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید