خبرنگاران 2هزار سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد

به گزارش سبزوار امروز، شهرکرد- خبرنگاران- مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی 2 هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این استان اختصاص داده می گردد.

خبرنگاران 2هزار سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مجید حیدری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران تاکید نمود: هر کدام از این جهیزیه ها 20 قلم کالای اساسی مانند یخچال فریزر، فرش، اجاق گاز، سرویس خوراک پزی، جارو برقی، لباسشویی، آب میوه گیری، چرخ گوشت و اقلام دیگر دارد.

وی اضافه نمود:هفته گذشته 250 سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد که ارزش اقتصادی هر سری 100 میلیون ریال بود و 50 سری جهیزیه جدید به نوعروسان نیازمند اهدا می گردد.

وی یادآور شد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع)با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در امسال13 واحد مسکونی در 6 روستای دهناش، ارته، گزستان، تبرک، مورد و باغ چنار بخش بازفت شهرستان کوهرنگ احداث و به نیازمندان واگذار کرد.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: هر کدام از واحدهای مسکونی در این طرح 50 مترمربع زیربنا دارد که در فرایند اجرای این طرح به ازای ساخت هر واحد مسکونی 720 میلیون ریال هزینه شد که 420 میلیون ریال از سوی این قرارگاه جهادی و 300 میلیون ریال از سایر مشارکت ها تامین شده است.

حیدری تاکید نمود: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان مطالعات اولیه شناسایی چهار عرصه اشتغال، بهداشت، زیرساخت و آموزش در شهرستان کوهرنگ با همکاری مردم محلی را در دستور کار دارد.

وی اضافه نمود: در مهرماه امسال 400 بسته نوشت افزار در دهستان موگویی و 300 بسته در دهستان لبد شهرستان کوهرنگ از سوی این قرارگاه توزیع شد.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع)به ظرفیت های تولیدی استان در بخش های مختلف به ویژه گیاهان دارویی اشاره و توضیح داد: متاسفانه تا به امروز هیچ گونه صنایع تبدیلی و تکمیلی در این استان راه اندازی نشده است که در این راستا این قرارگاه، راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی مانند بسته بندی تولیدات مختلف استان را در دستور کار قرار می دهد.

حیدری گفت: از مردم نوع دوست و خیرانی تقاضا می گردد با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، برای یاری به مردم مناطق محروم استان مانند اهالی دهستان های موگویی و لبد شهرستان کوهرنگ یاری های خود را در قالب لباس گرم تهیه نمایند و برای رساندن به دست نیازمندان در اختیار دفتر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به نشانی شهرکرد، میدان قدس واقع در مسجدالنبی و یا شماره تلفن های 03833354999 و 09130066976 قرار دهند و یا به وسیله صحفه اینستاگرام به نشانی g-emamreza.chb با مسوول مربوطه هماهنگی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری 10 شهرستان و بیش از 979 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1716

به "خبرنگاران 2هزار سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران 2هزار سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2هزار سری جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد"

1 دیدگاه

فاطیما 16 اسفند 1399

با عرض سلام و خدا قوت
ببخشید خواستم بدونم آیا این جهیزیه ها به بقیه استان ها مثل اصفهان تعلق میگیرد یا خیر؟

پاسخ به فاطیما
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید