خبرنگاران مشاور استاندار: مدیران خراسان شمالی، در بیان خدمات دولت تعلل نکنند

به گزارش سبزوار امروز، بجنورد - خبرنگاران - مشاور اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ضروری است مدیران فعلی و سابق دولت تدبیر و امید در استان، با هم افزایی و مشارکت جدی به بیان خدمات و اقدامات دولت در استان، همت بگمارند.

خبرنگاران مشاور استاندار: مدیران خراسان شمالی، در بیان خدمات دولت تعلل نکنند

قربانعلی سلطانی، یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان شاقتصادی، که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، گفت: خدمات و توفیقات دولت تدبیر و امید در شرایطی حاصل شده است که کشور از سویی زیرا فشار تحریم های کم سابقه و ظالمانه دشمن قرار داشته و از طرفی با آثار و پیامدهای کمرشکن بحران کرونا روبرو بوده است.

وی با اشاره به نزدیکی هفته دولت گفت: با توجه به وضعیتی که بحران کرونا برای کشور ایجاد کرده، امسال نمی توان هفته دولت را مانند سال های قبل برگزار کرد، در نتیجه ضروری است اقدامات دولت از طرق مختلف و به ویژه در فضای مجازی و رسانه ها انعکاس بیشتری داده شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت جزیی از نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همه ساله، هفته دولت، فرصت و تریبونی برای بیان اقدامات دولت بوده است، اما شرایط خاص امسال این تریبون را از دولت گرفته است، پس انتظار می رود در هفته دولت آخرین سال خدمت دولت، مدیران کنونی و سابق دولت، که از قبل مسوولیت خود جایگاهی کسب کرده اند، از این سرمایه اجتماعی مایه گذاشته و بخشی از آن را برای دفاع از دولت و بازتاب عملکرد آن هزینه کنند.

وی اضافه نمود: این افراد باید این سرمایه اجتماعی را به کار گرفته و در شرایطی که دولت ناجوانمردانه، از هر سو مورد هجوم برخی افراد و گروه ها قرار گرفته، از طریق خبرگزاری ها، فضای مجازی، نشریات و دیگر امکانات تبلیغاتی و حتی در گردهمایی های خانوادگی به بیان عملکرد و اقدامات مثبت دولت پرداخته و اذهان عمومی را روشن کنند.

وی اظهار داشت: استانداری از همه افرادی که در طول دولت یازدهم و دوازدهم در این استان مسوولت های مختلف داشته اند و علی الخصوص از استانداران قبلی دولت تدبیر و امید در خراسان شاقتصادی، معاونان استاندار و فرمانداران و همه مدیران دعوت می کند تا دولت را تنها نگذاشته و از بیان خدمات آن دریغ نورزند.

دولت دوازدهم، مظلوم ترین دولت پس از انقلاب

مشاور استاندار خراسان شاقتصادی از دولت کنونی را مظلوم ترین دولت پس از انقلاب خواند و گفت: همه اجزا و اعضای دولت باید مجری سیاست های دولت باشند و به هیچ دلیلی نباید در کار خود کوتاهی کنند و اگر مدیری اعتقادی به دولت و سیاست هایش ندارد باید میز خود رها کند، نه اینکه در راستا خدمت کارشکنی کند.

سلطانی با بیان اینکه دولت برآمده از آرای مردم، بخشی از نظام است، گفت: در طول عمر همه دولت ها تغییر و تحول در درون دولت ها با جابه جایی و تغییر مدیران کل، استانداران، فرمانداران و دیگر اجزای دولت همراه بوده است که خراسان شاقتصادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و این تغییرات نباید موجب شود که عده ای به انتقام کشی از دولت روی آورده و خدمات آنرا، که علیرغم این شرایط سخت و توانفرسای اقتصادی کم هم نیست، نادیده بگیرند.

برخی سودای پست در 1400 را دارند

وی گفت: اکنون که دولت از هر سو مورد هجوم قرار گرفته است آن هم از سوی عده ای که نمی خواستند این دولت سرکار باشد، عده ای هم اقدامات دولت را نادیده گرفته و با وجود اینکه در همین دولت کار می کنند، سودای مدیریت در 1400 را دارند و زنبیل به دست ایستاده اند تا در دولت بعد پست بگیرند و در حالی که باید از مظلومیت این دولت دفاع کنند، خود به مانعی برای اطلاع رسانی تبدیل شده اند و حال آنکه همه باید یاری کنیم تا پیشرفت ها و عملکرد دولت، به عنوان خدمات نظام به درستی انعکاس یابد.

سلطانی از همه مدیرانی که از سال 92 تا کنون در استان خدمت کرده اند، خواست تا در هفته دولت به یاری دولت شتافته و عملکرد دولت را برای ارتقای شاخص های توسعه در این خطه محروم بازگو کنند.

مشاور امور اجتماعی استاندار خراسان شاقتصادی با تاکید بر اینکه فرمانداران و مسوولان در همه رده های مدیریتی باید بیان عملکرد دولت را در اولویت کاری خود قرار دهند، اضافه نمود: انجام اقدامات قابل توجهی چون جمعآوری بخاری های نفتی و مدارس خشت و گلی، عملکرد مطلوب استان در روبروه با سیل و توسعه زیرساخت های مخابراتی و صنعتی، از کارهای ماندگار دولت در استان بوده است که در شرایطی اجرا شده که تحریم های سخت دشمنان و بحران کرونا دست و پای دولت را بسته بود.

سلطانی، خروج آمریکا از برجام را به مثابه فریاد مظلومیت ایران اسلامی در جهان دانست و گفت: اکنون از همه و به ویژه تریبون دارانی که هجوم آورده و تنها از دولت عیب جویی می کنند انتظار می رود حداقل در هفته دولت صادقانه با مردم صحبت کرده و مسائل و تنگناهای دولت و مردم را ببینند و سعی نکنند از آب گل آلود مسائل و تحریم ها، ماهی مقصود خود را بگیرند، زیرا با وجود همه این مسائل، دولت پیروز عمل کرده است.

وی از مدیران فعلی خواست تا آخرین روزهای مدیریت خود برای حل مسائل مردم تلاش کنند و چشمداشتی به پست و مقام در دولت بعدی نداشته باشند، زیرا هرگونه تعلل و کوتاهی در خدمت، به امید دریافت پست و میز در دولت بعدی، در حکم خیانت به ملت و امانتی است که به آنان سپرده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1532

به "خبرنگاران مشاور استاندار: مدیران خراسان شمالی، در بیان خدمات دولت تعلل نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاور استاندار: مدیران خراسان شمالی، در بیان خدمات دولت تعلل نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید