خبرنگاران سی و دومین جشنواره تئاتر بوشهر دهه نخست آذر برگزار می گردد

به گزارش سبزوار امروز، بوشهر-خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سی و دومن جشنواره استانی تئاتر بوشهر در دهه نخست آذرماه و به صورت غیر متمرکز برگزار می گردد.

خبرنگاران سی و دومین جشنواره تئاتر بوشهر دهه نخست آذر برگزار می گردد

فاطمه کرمپور روز شنبه به رسانه ها گفت: سال جاری به دلیل محدودیت های کرونایی و رعایت هرچه بهتر دستورالعمل های بهداشتی، نحوه اجرای جشنواره تئاتر استانی بصورت غیرمتمرکز در شهرستان های محل استقرار گروه نمایشی و حداکثر با 20 نفر تماشاگر و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: تاریخ بازبینی نمایش ها از 20 الی 25 آبان ماه است و آثار راه یافته به مرحله مسابقه جشنواره توسط هیات داوران جشنواره که به زودی معرفی می شوند ارزیابی و داوری می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی زمان بازبینی آثار را براساس اعلام آمادگی گروه های متقاضی شرکت در جشنواره انجام می دهد و زمان آن را با برنامه ریزی نهایی به اطلاع گروه ها می رساند.

سی و یکمین دوره این جشنواره سال گذشته از 27 آبان تا یکم آذر ماه با حضور 11 گروه تئاتر در بوشهر برگزار گردید و نمایش های در دهانم حرف بزن به کارگردانی عبدالزهراء محمودی و بانوی دریایی اثر رضا مختارزاده به عنوان آثار برگزیده پیروز به حضور در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1677

به "خبرنگاران سی و دومین جشنواره تئاتر بوشهر دهه نخست آذر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سی و دومین جشنواره تئاتر بوشهر دهه نخست آذر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید