کسب مقام سوم جشنواره هنر چین توسط عکاس ابهری

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از کسب مقام سوم عکاس ابهری در جشنواره هنر عکاسی چین اطلاع داد.

کسب مقام سوم جشنواره هنر چین توسط عکاس ابهری

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مصطفی ثنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: هادی عسگری عکاس ابهری با عکسی با عنوان خاطرات پیروز به کسب مقام سوم و مدال برنز جشنواره هنر عکاسی چین شد.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در بخش اصلی با موضوع بانوان برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش فرعی با موضوع مستند، هنری و تبلیغاتی برگذار شده است، اضافه نمود: هنرمند ابهری نیز در این جشنواره شرکت کرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور این هنرمند در چین اجرا شده است، اضافه نمود: این هنرمند پیش از این جوایز بین المللی دیگری نیز دریافت نموده است.

ثنایی حضور عکاس ابهری را در چنین جشنواره ای سبب خوشحالی هنرمندان این خطه دانست و گفت: ابهر هنرمندان زیادی در این رشته تحویل جامعه داده است.

وی آموزش عکاسی را از برنامه های این اداره مطرح نمود و گفت: در سال برنامه های آموزشی در رشته های مختلف برای علاقه مندان برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با با بیان اینکه مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره 19 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد، اضافه نمود: این هنرمند در این جشنواره حضور می یابد.

وی گفت: این هنرمند ابهری در شهریور ماه سال جاری نیز پیروز به کسب مقام سوم جشنواره فیلم آریانو ایتالیا در بخش عکس شده بود.

ثنایی با اشاره به فعالیت های انجمن های این اداره در شهرستان ابهر توضیح داد: هر یک از انجمن ها به تناسب ظرفیت های خود اقدام به برگزاری برنامه های مختلف نموده است.

وی از حضور قوی هنرمندان تئاتر این شهرستان در جشنواره های مختلف اطلاع داد و گفت: تاکنون پیروزیت های مطلوبی در شهرستان کسب شده است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 728

به "کسب مقام سوم جشنواره هنر چین توسط عکاس ابهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام سوم جشنواره هنر چین توسط عکاس ابهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید