خبرنگاران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد ریال ملزومات بهداشتی اهدا کرد

به گزارش سبزوار امروز، شهرکرد- خبرنگاران- رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین محموله ملزومات و تجهیزات پزشکی اهدایی این اتاق، به ارزش 2 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی این استان تحویل داده شد.

خبرنگاران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد ریال ملزومات بهداشتی اهدا کرد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از روابط عمومی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری، آیت اله احمدی با اعلام این خبر اضافه نمود: اهدای این ملزومات به 12 مرکز درمانی استان با موضوع اتاق بازرگانی ایران و همکاری اتاق بازرگانی تهران اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری های اجرا شده 12 هزار و 500 قلم از 8 نوع تجهیزات مورد احتیاج بیمارستان ها تهیه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان های استان نهاده شد.

احمدی توضیح داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، یکی از نگرانی های اصلی تامین تجهیزات مورد احتیاج مراکز درمانی بود که اتاق بازرگانی در این زمینه پیشگام شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در همین خصوص گفت: از همان روزهای شروعین اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا به کشور اتاق بازرگانی استان کوشش خود را برای یاری به کنترل شیوع این ویروس خطرناک شروع کرد.

سید جلیل رضوی اضافه نمود: این نهاد علاوه بر سیاستگذاری های داخلی در راستای کاهش تردد و مراجعه فعالان مالی و دورکاری کارکنان برای کنترل و درمان کرونا، اقدامات موثری دیگری مانند تامین و توزیع اقلام مورد احتیاج کادر درمان در بیمارستان ها نیز در دستورکار خود قرار داد.

وی توضیح داد: اتاق بازرگانی استان به فعالیت های داوطلبانه خود ادامه می دهد و در تدارک سومین محموله یاری های بهداشتی و درمانی برای بیمارستان های استان است که به زودی تامین و توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست نیز 6 میلیارد ریال ملزومات و تجهیزات پزشکی به بخش درمان این استان اهداء کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1277

به "خبرنگاران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد ریال ملزومات بهداشتی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد ریال ملزومات بهداشتی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید