حمله نکونام و قلعه نویی به همدیگر ، ماجرای آشپز و کی روش

به گزارش سبزوار امروز، جواد نکونام پس از شکست از سپاهان به امیر قلعه نویی حمله کرد که اظهارات او با واکنش قلعه نویی همراه شد.

حمله نکونام و قلعه نویی به همدیگر ، ماجرای آشپز و کی روش

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر سپاهان درباره صحبت های روز گذشته قلعه نویی مبنی بر بازی کردن فولاد با سیستمی شبیه سیستم تیم های کی روش اظهار کرد: دو جنبه وجود دارد. فکر کنم منظور کی روش استنلی بوده است. فدراسیون باید بگوید که نمی تواند به او پاسپورت بدهد که به تیم ملی بیاید. همچنین بدانند که دیگر بکش بکش وجود ندارد. اگر من با کارلوس کی روش مقایسه شده باشم باعث افتخارم است. از وقتی کی روش رفت می بینید که فوتبال ما چه شرایطی دارد. باعث افتخار من است که اگر بتوانم با ایشان مقایسه شوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند. امیدوارم فوتبال ما به 50 سال قبل برنگردد. باشگاه بزرگ سپاهان و مردم خوب اصفهان باید بدانند مربی حق ندارد درباره مربی حریف صحبت کند. تیم من هر جوری دلم بخواهد بازی می نماید. تیم حریف زیر توپ می زند و توپ 24 ساعته روی هواست مگر کسی حرفی می زند؟

او ادامه داد: ما با این قضیه مسئله ای نداریم. به هر حال یک تاکتیک است ولی اینکه درباره کسی صحبت گردد اصلا درست نیست. محرم نویدکیای عزیز که از دوستان خوب من است آدم بزرگ است و مربی بزرگی می گردد. او آدم باهوشی است قطعا می داند چه کار کند.

نکونام در پاسخ به این پرسش که اگر قلعه نویی سرمربی تیم ملی گردد آیا با روش فعلی سپاهان بازی می نماید هم شرح داد: من نمی دانم. اجازه دهید اول تکلیف تیم ملی تعیین گردد. فوتبال ما 50 سال به عقب برگشته است. حداقل سعی کنیم برای کی روش استنلی پاسپورت بگیرند تا یاری کند. هر کسی حرف می زند باید جوابش را هم بشنود. من کسی هستم که در این جامعه زندگی می کنم و خیلی زحمت کشیدم. نمی گردد که کسی حرفی بزند و من جواب ندهم.

  • قلعه نویی در واکنش به صحبت های نکونام: آشپز کیست؟ من کارتون نمی بینم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد درباره صحبت های نکونام گفت: این نظر نکونام است.

قلعه نویی همچنین درباره بخش دیگری از حرف های نکونام که گفت باعث افتخار من است که اگر بتوانم با کی روش مقایسه شوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند هم اعلام کرد: آشپر کیست؟ نمی دانم، من کارتون نمی بینم. چرا از خودشان نپرسیدید؟ ما فعلا باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم و فیلم بازی را ببینیم تا متوجه نقاط ضعف و قوت مان شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1158

به "حمله نکونام و قلعه نویی به همدیگر ، ماجرای آشپز و کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله نکونام و قلعه نویی به همدیگر ، ماجرای آشپز و کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید