تورهای داخلی و خارجی مناسب عید نوروز کدامند؟

به گزارش سبزوار امروز، معرفی برترین تورهای عید نوروز

ایام نوروز برترین فرصت مسافرت برای ایرانیان است. آب و هوای معتدل بهاری و تعطیلات نوروزی، از مهم ترین دلایل سفر در این ایام هستند. اما معمولا انتخاب مقصد مناسب برای عید نوروز که تنها یکبار در سال تکرار می گردد؛ کار آسانی نیست. زیرا از طرفی باید هزینه های سفر را مدیریت کنیم و هم باید در پی انتخاب شهری مناسب برای لذت بردن از سفر باشیم. اگر شما هم قصد سفر در نوروز را دارید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با برترین تورهای داخلی و خارجی مناسب عید نوروز آشنا شوید.

تورهای داخلی و خارجی مناسب عید نوروز کدامند؟

برترین تورهای داخلی مناسب عید نوروز

احتمالا سوال بسیاری از شما این است که عید کجا بریم؟ پیشنهاد ما این است که با وجود شهرهای دیدنی ایران، همواره سفرهای خارجی را در اولویت های بعدی خود قرار دهید. زیرا احتمالا بسیاری از شما 80 درصد جاهای دیدنی ایران را ندیده و به آنها سفر ننموده اید. پس در ادامه همراه ما باشید تا قبل از خرید تور مسافرتی با چند مورد از برترین مقاصد گردشگری ایران برای سفر نوروزی 1403 آشنا شوید.

تور اصفهان، نصف دنیا

شهر اصفهان به علت وسعت زیاد و تنوع جاذبه های گردشگری در گذشته به نصف دنیا معروفیت داشته است. اصفهان با پل های قدیمی و باشکوه، کاخ های دیدنی و شاهکارهای معماری، در کنار خانه های قدیمی و باغ های سرسبز و صدها جاذبه گردشگری دیگر، یکی از برترین تورهای نوروزی است که می توانید انتخاب کنید.حال و هوای اصفهان در نوروز بسیار تماشایی است.

بعضی از برترین جاهای دیدنی اصفهان که حال و هوای بسیار مجذوب کنندهی در عید نوروز دارند:

  • میدان نقش دنیا
  • سی و سه پل
  • پل خواجو
  • بازار سنتی اصفهان
  • کلیسای وانک
  • کاخ عالی قاپو
  • کاخ هشت بهشت

تور شیراز، قدم زدن در مرکز هخامنشیان

تور شیرازیکی از برترین مقاصد نوروزی در بین شهرهای ایران است. شکوه معماری ایران در دوره های تاریخی مختلف در شهر شیراز دیدنی است. فکر کنید عید باستانی نوروز را در کنار تخت جمشید، مرکز هخامنشیان جشن بگیرید. احتمالا خاطرات خوش و به یادماندنی زیادی از این سفر برای شما ثبت خواهد شد.

از برترین جاهای دیدنی شیراز در عید نوروز می توان به موارد زیر اشاراه کرد:

  • تخت جمشید
  • مجموعه پاسارگاد
  • حافظیه
  • باغ نارنجستان قوام
  • باغ عفیف آباد
  • خانه زینت الملک
  • مسجد نصیرالملک

تور یزد، اولین شهر خشتی ثبت شده در یونسکو

شهر یزد یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای ایران است که به عنوان اولین شهر خشتی دنیا در یونسکو به ثبت رسیده است. فصل بهار برترین زمان بازدید از کوچه پس کوچه های خشتی و جادبه های دیدنی یزد است. زیرا با توجه به آب و هوای گرمسیری شهر یزد، پس از ماه فروردین هوای آن رو به گرم شدن می رود. تنها کافیست قبل از رزرو هتل، با محله های تاریخی شهر یزد آشنا شوید و در نزدیکی آنها اقامت داشته باشید.

، سفری لوکس و هیجان انگیز

جزیره کیش به عنوان نگین خلیج فارس، در کنار سواحل مرجانی زیبا و تفریحات لوکسی که به گردشگران ارائه می دهند؛ تقریبا در تمام ماه های سال طرفدارن خاص خود را دارد. اما با توجه به آب و هوای جزیره کیش، فصل بهار یکی از برترین فصول بازدید از این جزیره است.

برترین تورهای خارجی مناسب عید نوروز 1403

اگر در پی انتخاب برترین مقصد خارجی برای سفر در ایام نوروز 1403 هستید و علاقمندید با فرهنگ کشورهای دیگر آشنا شوید و نوروز را در یک موقعیت دیگر جشن بگیرید؛ در ادامه همراه ما باشید تا بعضی از برترین تورهای خارجی مناسب نوروز را به شما معرفی کنیم.

تور استانبول

تور استانبول نوروز 1403، بدون اغراق پرطرفدارترین تور خارجی نوروز محسوب می گردد. استانبول شهری بزرگ و پر جنب و جوش در ترکیه است که در تنگه بسفر واقع شده است. این شهر که زمانی مرکز امپراتوری عثمانی بود، دارای تاریخ و فرهنگ غنی است و جاذبه های گردشگری محبوبی را در خود جای داده است. نوروز برترین زمان سفر به استانبول است.

تور ایروان، مرکز ارمنستان

شهر ایروان با کلیساهای تاریخی، طبیعت سرسبز و مردمان خونگرم، همسایه ای دوست داشتنی برای یک سفر ارزان است. این شهر دارای آب و هوای ملایم، جشنواره ها و رویدادهای متعدد، جاذبه های گردشگری متعدد و غذاهای لذیذ است. شهر ایروان در نوروز میزبان ایرانی های زیادی است و برنامه های تفریحی مجذوب کنندهی برای گردشگران در نظر دارد.

تور دبی، لوکس ترین شهر خاورمیانه

دبی، شهری مدرن در دل کویر، با آسمان خراش های بلند و جاذبه های لوکس، یکی از لاکچری ترین تورهای نوروزی در خاورمیانه محسوب می گردد. بنابراین اگر هزینه های سفر مسئله قابل توجهی برای شما نیست؛ بی شک تور دبی را برای سفر نوروزی انتخاب کنید.

تور پوکت تایلند

پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تایلند است و دلایل زیادی هم دارد. این جزیره دارای سواحلی زیبا، آب های فیروزه ای و جنگل های سرسبز است. بعلاوه طیف وسیعی از فعالیت ها برای لذت بردن از جمله شنا، غواصی و گشت و گذار در طبیعت را در تور پوکت می توانید تجربه کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم بعضی از برترین تورهای داخلی و خارجی مناسب فصل نوروز را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر در ایام نوروز 1403 را دارید؛ می توانید با مراجعه به سایت قاصدک 24 برترین تورهای نوروز را خریداری نموده و سفر کنید. قاصدک 24 بعلاوه خرید بلیط، رزرو هتل و خدمات ویزا را با پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

سوالات متداول در خصوص برترین تورهای مناسب عید نوروز 1403

  1. برترین تورهای داخلی نوروز کدام است؟ تور اصفهان، تور شیراز، تور یزد، و تور قشم از برترین تورهای داخلی برای عید نوروز محسوب می گردد.
  2. برترین تورهای خارجی نوروز کدام است؟ تور دبی، تور استانبول، تور ایروان و تور پوکت از برترین تورهای خارجی نوروز 1403 هستند.
  3. ارزان ترین تور خارجی نوروز کدام است؟ ایروان یکی از زیباترین شهرهای ارمنستان است که جزو ارزان ترین تورهای خارجی نوروز محسوب می گردد.
  4. کدام کشورها در عید حال و هوای نوروزی دارند؟ غیر از ایران کشورهایی مثل ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان، هند و حتی مصر هم نوروز را جشن می گیرند.
منبع: تاپ تراول
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2717

به "تورهای داخلی و خارجی مناسب عید نوروز کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای داخلی و خارجی مناسب عید نوروز کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید