حضورمردم درراهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ایستادگی آنها پای نظام است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در سفر به شهرستان شهریار طی سخنانی گفت: امروز جشن چهل سالگی انقلاب به مفهوم بلوغ انقلاب است، انقلاب به برکت اندیشه های امام همدلی و وحدت مردم وخون شهدا به بلوغ و بالندگی خود رسیده است.

حضورمردم درراهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ایستادگی آنها پای نظام است

وی اضافه نمود: اگر انقلاب را در شاخص هایی مثل آموزشی و فرهنگی و مالی رتبه بندی کنیم به عقیده قریب به اتفاق صاحب نظران در جهان ایران بعداز انقلاب رشد خوبی داشته است، البته باید برنامه ریزی کنیم تا طرح های عمرانی در استان تهران سرعت و شتاب بگیرند، اگر امروز افتخار می کنیم که به نیروی هسته ای صلح آمیز هسته ای دست پیدا کردیم این در سایه حمایت ها و راهنمایی های رهبری است.

استاندار تهران با بیان این که انقلاب بستر ساز فعالیت های اجتماعی بانوان کشور بود، گفت: در اکتشافات علمی و ناوبری رتبه دوم جهانی را دارا هستیم و این به برکت انقلاب است، همه این دستاوردها البته با همدلی مردم شریف حاصل شده است.

محسنی بندپی با بیان این که شهرستان های غرب استان دارای مزیت های زیادی هستند، گفت: باید در تدوین سند توسعه استان این مزیت ها لحاظ شوند.

وی ادامه داد: با استقرار دستگاه و تقویت زیرساخت ها در شهرستان های استان مسائل اداری برطرف و در وقت مردم صرفه جویی می گردد

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که مردمی ترین انقلاب جهان در ایران رخ داد، گفت: انقلاب اسلامی همچنان استکبار ستیز است و اهداف و شعارهای اولیه را فریاد می زند و ایران امروز امن ترین کشور جهان است، جمهوریت نظام مظهر حضور مردم در بزنگاه های تاریخی است.

وی گفت: مردم در مسائل مالی با مشکل روبرو هستند و همه مسئولین باید برای برطرف این مشکل کوشش نمایند، حضور معنا دار مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناامید کردن دشمن را به دنبال دارد که روحیه یاس و ناامیدی را به مردم القا می نماید، حضور همراه با بصیرت مردم در راهپیمایی بیانگر این امر است که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 454

به "حضورمردم درراهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ایستادگی آنها پای نظام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضورمردم درراهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ایستادگی آنها پای نظام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید