حزب الله لبنان: هر کاری بتوانیم برای نجات کشور می کنیم

به گزارش سبزوار امروز، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه حزبش هر کاری بتواند برای نجات کشور انجام می دهد، گفت که صرف نظر از مسؤولان داخلی، فساد و انتخاب های اشتباه آنها، آمریکا مسؤول اول شرایطی است که لبنان در آن واقع شده است.

حزب الله لبنان: هر کاری بتوانیم برای نجات کشور می کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به نقل از سایت العهد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید نمود: طبیعتا حزب الله مسؤولیت را بر عهده می گیرد و هر کاری که بتواند برای نجات کشور انجام می دهد، ما صراحتا به مردم می گوییم که لبنان شرایط خطرناکی دارد نه به این علت که ورشکسته است بلکه به این خاطر که می خواهد لباس ورشکستگی به تن کند در حالی که امکانات و منابع زیادی وجود دارند.

صفی الدین اظهار کرد: ما درباره نوآوری و پیشرفت صحبت می کنیم اما در کشوری که نابود نماینده ابداع است هرچند که مبتکرانی در آن هستند اما مهمترین ابداع های لبنانی ها در زمینه فساد، خرابی و مزدوری برای خارج است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه گفت: متاسفانه کشوری که همراه با شرکایمان در آن زندگی می کنیم با یک بحران عظیم روبرو است و صراحتا می گویم زمان کافی برای حل تمامی بحران هایی که در طول سال ها روی هم انباشته شده و گاهی بحران بدتری را ایجاد می نمایند، وجود ندارد و نه فقط کرونا جهش دارد بلکه فساد هم در لبنان جهش یافته و ما امروز با بحران فساد جهش یافته سال 2021 روبرو هستیم.

بعلاوه او تاکید نمود: با وجود تمامی اینها، راهکار هایی وجود دارد و شرط اول آنها این است که لبنانی ها با هم متحد شوند و ایمان داشته باشند که می توانند مشکل را حل نمایند.

صفی الدین اضافه کرد: ما از مسؤولیت هایمان استعفا ندادیم اما فرصت هایی برای حل مساله دادیم، ما هنوز برای نجات لبنان پیش از فاجعه عظیم زمان داریم.

این مقام حزب الله لبنان ادامه داد: حزب الله ایمان دارد که آمریکا مسؤول اول شرایطی است که ما در آن قرار داریم، البته از مسؤولان داخلی، فساد و انتخاب های اشتباه آنها غافل نشویم اما بیشتر کسانی که این سیاست ها را در پیش گرفتند، از دار و دسته آمریکا بودند.

او در پایان تاکید نمود که مردم لبنان باید بدانند چه کسی مسؤول بحران شان است و آمریکا را مسؤول نتایج و پیامدهای آن بدانند، آمریکا هم باید مسؤولیت خود را در ویرانی کشورها و ملت ها بپذیرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2086

به "حزب الله لبنان: هر کاری بتوانیم برای نجات کشور می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله لبنان: هر کاری بتوانیم برای نجات کشور می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید