تیم ملی فوتبال پنج نفره به مالزی اعزام شد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا با حضور شش تیم از روز 21 آذرماه در مالزی شروع می گردد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره به مالزی اعزام شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار می شود که در گروه اول تیم های چین، ژاپن و تایلند قرار دارند و در گروه دوم ایران با تیم های کره جنوبی و مالزی همگروه است. از هر گروه نیز دو تیم به مرحله بعد صعود می نماید.

تیم ملی ایران نخستین بازی خود را روز 21 آذرماه برابر کره جنوبی انجام می دهد، 22 آذرماه با مالزی رقابت خواهد نمود و در روزهای 23 و 24 آذرماه استراحت می نماید. مسابقاتِ ضربدری روز 25 آذرماه و رده بندی و فینال 26 آذرماه انجام خواهد شد.

امیر پور رضوی و بهزاد زادعلی اصغر از آذربایجان شرقی، صادق رحیمی و محمدرضا مهنی نسب از کرمان، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، سامان اجرت دست و رسول باصری از فارس در بخش نابینایان و میثم شجاعیان از فارس و مهرداد عباسی از هرمزگان به عنوان دو دروازه بان به این مسابقات اعزام شدند.

جواد فلفلی به عنوان سرمربی و امیرحمزه زارع و اسماعیل رضازاده به عنوان مربی، تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می نمایند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره 28 آذرماه به ایران بازمی شود.

فلفلی هدف نخست تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب سهمیه رقابت های جام جهانی و ایستادن بر بهترین سکوی آسیا دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 651

به "تیم ملی فوتبال پنج نفره به مالزی اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال پنج نفره به مالزی اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید