باخت یاران اینیستا مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از گروه G، امروز شنبه تیم ویسل کوبه ژاپن به مصاف گوانجو اورگراند چین رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده چین سرانجام یافت.

باخت یاران اینیستا مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این مسابقه با قضاوت علیرضا فغانی برگزار گردید. فغانی در نیمه نخست یک پنالتی به سود گوانجو اظهار داشت که اندرسون در دقیقه 17 آن را به گل تبدیل کرد. گل دوم نماینده چین هم در دقیقه 36 توسط الکسون به ثمر رسید.

علیرضا فغانی داور ایرانی در کنار محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی دو یاری داور خود در این بازی

ویسل کوبه که آن درس اینیستا هافبک سابق بارسلونا را در اختیار دارد، با این باخت از سه بازی خود، 6 امتیازی و در صدر جدول گروه G باقی ماند. وی دگوانجو با 4 و سوون سامسونگ کره جنوبی هم با یک امتیاز در رده های بعدی این گروه هستند. اینیستا در این ملاقات از دقیقه 60 وارد زمین شد.

به گزارش خبرنگاران، تیم جوهردارالتعظیم مالزی دیگر تیم این گروه بود که به دلیل شیوع کرونا و با مخالفت دولت مالزی، از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد. از منطقه غرب، تیم فوتبال پرسپولیس ایران فینالیست شده است و در انتظار نماینده شرق آسیا برای برگزاری فینال در تاریخ 29 آذر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1729

به "باخت یاران اینیستا مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت یاران اینیستا مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید