تمجید از کریستیانو رونالدو در دانشگاه آمریکایی

به گزارش سبزوار امروز، گلیزر که به همراه جیل، همسرش، جز خیرین اصلی و مهم دانشگاه تولین به حساب می آیند، در سخنرانی برای تیم فوتبال این دانشگاه حضور پیدا کردند. او در این سخنرانی روحیه و اخلاق کاری رونالدو را تحسین کرد، هرچند در اقدامی جالب که مورد توجه کاربرای شبکه های اجتماعی قرار گرفته، سن این بازیکن پرتغالی را اشتباه اعلام کرد.

تمجید از کریستیانو رونالدو در دانشگاه آمریکایی

گلیزر مدعی شده بود که رونالدو در سن 16 سالگی برای اولین بار در اولدترافورد توپ زده، این در حالی است که او اولین بار در سن 18 سالگی به منچستریونایتد ملحق شده است.

او در این سخنرانی گفت: او وقتی به ما پیوست که 16 سال داشت. او از همان روزی که منچستریونایتد ملحق شد، اولین کسی بود که در تمرینات حاضر می شد و آخرین کسی بود که زمین تمرین را ترک می کرد؛ بنابراین ورزشکاران بزرگ با همین ویژگی به جهان نمی آیند، آن ها به سختی کوشش می نمایند و با تمام وجود به زمین می فرایند تا برترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. شما باید بیشترین تمرکز ممکن را داشته باشید تا به آن چیزی که می توانید دست پیدا کنید.

متن سخنرانی اجرا شده به وسیله آورام گلیزر در حساب رسمی تیم فوتبال دانشگاه تولین منتشر شد، اما کمی بعد از روی این صفحه پاک شد.

بسیاری از طرفداران یونایتد در سال های اخیر از مدیریت گلیزر ها ناراضی بودند و معتقد هستند که این باشگاه به علت تصمیمات اشتباه این خانواده آمریکایی است که در چند فصل اخیر از رقبای خود عقب افتاده است.

یونایتد پس از فصل 13-2012 تا به حال پیروز به فتح لیگ برتر نشده و آخرین بار نیز در فصل 08-2007 جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2261

به "تمجید از کریستیانو رونالدو در دانشگاه آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید از کریستیانو رونالدو در دانشگاه آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید