تعطیلی کلیه اماکن تاریخی و گردشگری رفسنجان

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/کرمان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا کلیه اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان رفسنجان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و واحدهای اقامتی شهرستان حق پذیرش میهمانان غیربومی را ندارند.

تعطیلی کلیه اماکن تاریخی و گردشگری رفسنجان

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پیش از آنکه کرونا شیوع پیدا کند برنامه هایی برای ورود گردشگران به شهرستان داشتیم از جمله پذیرش گردشگران و اجرای برنامه در عظیمترین خانه خشتی دنیا که فعلا تمامی برنامه ها و بازدیدها تعطیل و خانه حاج آقاعلی به عنوان عظیمترین خانه خشتی دنیا نیز تعطیل است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان با اشاره به واگذاری خانه حاج آقاعلی به مدیریت جدید، گفت: قرار است شهرداری رفسنجان مدیریت این خانه را تحویل بگیرد که هنوز قطعی نشده است.

حسینی با اشاره به موزه مردم شناسی رفسنجان که در مرکز شهر و انتهای بازار عظیم رفسنجان قرار گرفته است، گفت: این مکان تاریخی که مربوط به دوران قاجاریه است، تا زمان کنترل ویروس کرونا هم تعطیل خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین پیرو مصوبات ستاد واکنش سریع مقابله با کرونا شهرستان رفسنجان، کلیه واحدهای اقامتی شهرستان از جمله هتل ها، مهمانپذیرها و اقامتگاههای بومگردی تا اطلاع ثانوی حق پذیرش میهمانان غیربومی را ندارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رفسنجان اعلام کرد: علاوه بر این برگزاری هر گونه همایش، نشست، جشن و مراسم در هتل ها و مراکز گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1224

به "تعطیلی کلیه اماکن تاریخی و گردشگری رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کلیه اماکن تاریخی و گردشگری رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید