تسلا به زودی با یک بار شارژ 645 کیلومتر راه خواهد رفت

به گزارش سبزوار امروز، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا موتورز در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام نموده است که طولی نخواهد کشید که خودروهای تسلا مدل S با هر بار شارژ کامل 400 مایل(حدود 645 کیلومتر) جهت بپیمایند.

تسلا به زودی با یک بار شارژ 645 کیلومتر راه خواهد رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا موتورز در یک تماس در جلسه اعلام نتایج اقتصادی سه ماهه پایانی سال 2019 گفت: ما به سرعت در حال نزدیک شدن به دامنه حرکتی 400 مایل برای مدل S هستیم. بنابراین طولی نخواهد کشید که خودروی تسلا مدل S دامنه 400 مایلی داشته باشد.

این اظهارات در پاسخ به سوالی مطرح شد که از وی در خصوص زمان تجهیز خودروهای مدل S و X به باتری های جدید تسلا که برای خودروهای مدل 3 استفاده می شوند، پرسیده شد و ماسک این مسئله را افشا کرد.

ظاهرا تسلا تصمیم گرفته است به جای تعویض باتری ها در نسخه های فعلی، روی شیمی سلول های باتری مورد استفاده خود کار کند.

ماسک گفت که شیمی موجود در این سلول ها در طول سال ها بارها بهبود یافته است و این شرکت از باتری های خود بسیار راضی است. گفته می گردد این خودروساز میخواهد تا اواخر امسال میلادی خودروی بهبود یافته ای از مدل S موسوم به Plaid را با عملکرد بالاتر باتری ها به بازار عرضه کند.

خودروی تسلا مدل S در حال حاضر در زمینه پیمایش راستا با یک بار شارژ در ایالات متحده پیشرو است. وب سایت تسلا دامنه این خودرو را 373 مایل(600 کیلومتر) ذکر نموده است، اما ماسک می گوید خودروهایی که در حال حاضر فراوری می شوند قادر به پیمایش 380 مایل(611.5 کیلومتر) با یک بار شارژ هستند.

در حالی که بُرد یا دامنه حرکتی 400 مایل(643.7 کیلومتر) ممکن است واقعا لازم نباشد، تسلا همچنان به قانع کردن مشتریان خود ادامه می دهد تا با شبیه کردن هر چه بیشتر خودروهای برقی به خودروهای بنزینی، کسانی را که هنوز در خصوص خرید خودروهای برقی مردد هستند، جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1157

به "تسلا به زودی با یک بار شارژ 645 کیلومتر راه خواهد رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا به زودی با یک بار شارژ 645 کیلومتر راه خواهد رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید