چرا همه باید تراول ماگ داشته باشند؟ (همراه با نکاتی برای خرید)

به گزارش سبزوار امروز، برای برخی ها روز با نوشیدن قهوه آغاز می گردد. برای برخی دیگر هم قهوه را اولین چیزی که در محل کار خود می خورند. عده ای هم صبحانه را در مسیر رفتن به سر کار یا در محل کار می خورند. برخی دیگر عصرها بخشی از مسیری که تا خانه دارند را پیاده می روند و اگر هوا گرم باشد در طول مسیر یک لیوان شربت یا آب میوه می نوشند. شاید حتی بعد از شام هم قدمی بزنند یکی دو فنجان چای هم بنوشند. نکته مشترک تمام این موقعیت ها حضور یک لیوان نوشیدنی گرم یا سرد است. قطعا یک لیوان شیشه ای یا ماگ سرامیکی را نمی توانید در همه این مکان ها با خود به همراه داشته باشید، اما یک تراول ماگ یا ماگ مسافرتی، همان همراه همیشگی است که به آن احتیاج دارید.

چرا همه باید تراول ماگ داشته باشند؟ (همراه با نکاتی برای خرید)

البته شاید بگویید که شما از آن دسته افرادی نیستید که احتیاج به تراول ماگ دارید و اگر هم بخواهید در مسیر رفت وآمدتان چیزی بنوشید از لیوان های کاغذی که فروشگاه ها در اختیارتان قرار می دهند استفاده می کنید. پس ضروری است این مطلب را تا آخر بخوانید تا بدانید چرا می گوییم خرید یک تراول ماگ برای هر کسی از واجبات است.

تراول ماگ یا ماگ سفری چیست؟

لیوان ها یا فنجان های در دار که قابلیت استفاده چندباره را دارد و می تواند دمای نوشیدنی شما را حفظ کند تراول ماگ نام دارند. شما می توانید در حین سفر و جابجایی از این ظرف ها برای به همراه داشتن نوشیدنی هایی مثل قهوه بهره ببرید. این لیوان ها قابل استفاده مجدد هستند، باعث کاهش پسماند می شوند و نوشیدنی شما را برای مدت زمان بیشتری در دمای مناسب نگه می دارند. درپوش این لیوان ها جلوی بیرون ریختن مایعات را می گیرد؛ پس می توانید با خیال راحت تراول ماگ خود را در زمان رانندگی کنار دستتان قرار دهید یا در کیفتان بگذارید.

تراول ماگ تا چه مدت دمای نوشیدنی را حفظ می نماید؟

آنتونی دیکسون، مدیر عامل شرکت فراوری کننده تراول ماگ محبوب Miir، می گوید: فراوریکنندگان لیوان نمی توانند قول دمای خاصی را بدهند چون هیچ استاندارد دمایی برای گرم یا سرد وجود ندارد، اما می توان گفت که علاوه بر جنس ماگ، جنس درپوش لیوان برای حفظ دمای نوشیدنی مهم است. اگر درِ لیوان شما به خوبی کیپ گردد، مدت زمان بیشتری دمای نوشیدنی حفظ می گردد.

آیا استفاده از تراول ماگ از محیط زیست حفاظت می نماید؟

هر بار استفاده از تراول ماگ می تواند از فراوری 1 تا 3 قطعه زباله ی کاغذی و پلاستیکی جلوگیری کند. پس می توان گفت به طور میانگین شما در یک ماه می توانید حدود 90 تکه زباله کمتر فراوری کنید. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که روش شست وشوی این لیوان ها هم مهم است. اگر قرار است ساعت ها بعد از تمام شدن نوشیدنی آن را بشویید& قطعا اندازه آب مصرفی شما بسیار زیاد خواهد بود. پس برای جلوگیری از هدر رفتن آب، بلافاصله بعد از تمام شدن نوشیدنی، لیوان را بشویید.

چگونه یک لیوان سفری را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک تراول ماگ مناسب فقط باید چند مسئله ساده را آنالیز کنید:

  1. طراحی ارگونومیک داشته باشد و بتوانید به راحتی آن را حمل کنید.
  2. درپوش مناسب داشته باشد و از نشت مایعات جلوگیری کند.
  3. به مدت زمانی که می تواند دمای نوشیدنی را حفظ کند توجه کنید.
  4. به روش شست وشوی آن دقت کنید. لیوان باید به راحتی با دست شسته گردد. بعلاوه اگر دوست دارید لیوان را در ماشین ظرفشویی قرار دهید این نکته را حتما در زمان خرید در نظر داشته باشید.

3 تراول ماگ محبوب در خبرنگاران

حالا که با اهمیت تراول ماگ آشنا شده اید و می دانید که همراه داشتن آن می تواند یاری بزرگی به حفظ محیط زیست بکند، بد نیست با سه مدل از محبوب ترین این لیوان های مسافرتی در خبرنگاران آشنا شوید.

1. ماگ سفری مدل Sky Starry

بخش داخلی و عایق این ماگ زیبا از استیل ساخته شده و می تواند به خوبی دمای نوشیدنی های گرم و سرد را حفظ کند. ظاهر زیبا و کوچکی که دارد توانسته آن را به یک همراه دوست داشتنی تبدیل کند. این محصول کاربردی در 9 رنگ متنوع فراوری شده و می توانید بر اساس سلیقه تان یکی از آن ها را انتخاب کنید. گنجایش این ماگ 200 میلی لیتر است.

2. ماگ سفری فیدیکسو مدل Campo Cup

این ماگ، با ظاهر متفاوتش، از جنس پلاستیک فودگرید ساخته شده است. پلاستیک فودگرید فاقد BPA است، بویی از خود منتشر نمی نماید و طعم نوشیدنی را هم تغییر نمی دهد. بازه دمایی که می تواند حفظ کند از منفی 20 درجه سانتی گراد آغاز می گردد و تا 110 درجه سانتیگراد هم می رسد. گنجایش آن 260 میلی لیتر است و طراحی ظاهری خاصی که دارد، از انتقال دمای نوشیدنی به دست شما جلوگیری می نماید. این محصول را می توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی، مایکروویو و فریزر قرار دهید.

3. ماگ سفری مدل S4

این ماگ دسته دار با گنجایش نیم لیتر، سومین محصول در فهرست محبوب ترین ها است. از جنس استیل ساخته شده و درِ آن روی لیوان پیچ می گردد. پس می توانید مطمئن باشید که اصلا نوشیدنی از آن به بیرون نشت نمی نماید. بدنه لیوان از استیل دوجداره ساخته شده و به راحتی می تواند دمای نوشیدنی های گرم را تا 8 ساعت و نوشیدنی های سرد را تا 10 ساعت در دمای مناسب نگه دارد. خرید این لیوان به عاشقان چای توصیه می گردد چون در بخش داخلی لیوان یک صافی وجود دارد که از مخلوط شدن تفاله های چای با نوشیدنی در زمان نوشیدن جلوگیری می نماید. این محصول در 7 رنگ متنوع فراوری شده است.

منابع: sprudge, goodhousekeeping

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2657

به "چرا همه باید تراول ماگ داشته باشند؟ (همراه با نکاتی برای خرید)" امتیاز دهید

2 کاربر به "چرا همه باید تراول ماگ داشته باشند؟ (همراه با نکاتی برای خرید)" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا همه باید تراول ماگ داشته باشند؟ (همراه با نکاتی برای خرید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید