تحویل زودتر از موعدی که برای مشتریان دردسرساز شد
به گزارش سبزوار امروز، تعدادی از مشتریان خودروسازان خصوصی از ارسال پیامک های واریز وجه برای خودرو های منتخبشان در فروش های یکپارچه خبر داده اند؛ این پیامک واریز زودتر از موعد با برنامه ریزی مشتریان برای فراهم کردن مبلغ خودرو منافات داشته و آن ها را به دردسر انداخته است.
به گزارش ایسنا، در آخرین روز های هفته گذشته، دو شرکت خودرویی مدیران خودرو و کرمان موتور برای مشتریان خود در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودرو ها که نوبتشان زمستان 1402 (ویژه مشتریان مدیران خودرو) و بهار 1403 (ویژه مشتریان کرمان موتور) بود پیامک واریز وجه در موعد 21 تا 25 تیرماه ارسال کردند.
تعدادی از شرکت نمایندگان در فروش یکپارچه خودرو ها که متقاضی محصولات این دو شرکت خودرویی بودند در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه زودتر از موعد دچار مشکل شده اند؛ چرا که برای فراهم کردن وجه خودرو برای زمستان 1402/ بهار 1403 برنامه ریزی نموده بودند و در حال حاضر جور کردن این مبالغ برایشان مقدور نیست.
در پیگیری ایسنا از گروه صنعتی مدیران خودرو، اعلام شد که اکنون مشتری باید نماینده مورد نظر خود را انتخاب و تنها 30 درصد از مبلغ خودرو را واریز کند؛ و الباقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه برای تکمیل وجه و دریافت خودرو واریز نمایند.
اما مشتریان کرمان موتور اعلام کردند که این شرکت در این موعد مقرر که آن را انتها وقت اداری 26 تیر ماه هم تمدید نموده، تمام وجه خودرو را مطالبه نموده است.
کرمان موتور در پیگیری ایسنا در این خصوص، پاسخ داد این شرکت تصمیم دارد، به جای بهار سال آینده، خودرو ها را زودتر از موعد مقرر و به صورت 90 روزه و 120 روزه تحویل مشتریان دهد.
هر چند که این تحویل زودتر از موعد می تواند بسیار خوب و رضایت بخش باشد؛ اما به شرط آنکه مشتری وجه خودرو را بتواند به این سرعت تامین کند؛ چرا که در صورت عدم واریز وجه، احتمالا نوبت مشتری از بین خواهد رفت و عدم واریز به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
منبع: فرارو