تئاتر شهر تبریز متعلق به همه هنرمندان است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، بابک نهرین صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید مجموعه تئاتر شهر تبریز گفت: تئاتر شهر تبریز به عنوان مرکز مدیریت گروه های نمایشی باید فعال باشد و در همین راستا باید برنامه های تازه و مستحکمی را آغاز کنیم.

تئاتر شهر تبریز متعلق به همه هنرمندان است

وی در ادامه مطرح کرد: دلیل انتخاب آقای فرزین ریحانی راد به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر تبریز از طرفی برنامه های تازه او، و از طرفی دیگر جوانی است چراکه اکنون تئاتر ما به مدیران جوان و کاربلد نیازمند است.

نهرین همچنین اطلاع داد: قصد داریم در دوره جدید هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان، مجموعه تئاتر شهر تبریز از ساعت 8 صبح الی 23 شب فعال باشد که در گذشته تنها بعد از ظهرها این مجموعه فعال بود.

وی درباره سوابق مدیر جدید تئاتر شهر تبریز تشریح کرد: عضو فرهنگستان هنر ایران، فوق لیسانس کارگردانی، کارگردانی نمایش های متعدد چه در داخل و چه در خارج از کشور، از جمله سوابق فرزین ریحانی راد است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: از 11الی 14شهریور جشنواره استانی تئاتر برگزار خواهد شد که در نشست خبری جداگانه ای جزئیات برگزاری این جشنواره را تشریح خواهیم کرد.

همچنین در این مراسم، فرزین ریحانی راد، مدیر جدید تئاتر شهر تبریز گفت: از جمله برنامه های مهم من برای مجموعه تئاتر شهر، فعال سازی تئاتر کودک است که سال هاست به فراموشی سپرده گردیده و جز یک گروه، در این حوزه فعالیت نمی گردد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جنبه های آموزشی، پژوهشی و فراوری آثار فرهیخته، اظهار کرد: تئاتر شهر تبریز متعلق به تمام هنرمندان است و تمام سعی مان را می کنیم تا همه به یک اندازه از این مجموعه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 112

به "تئاتر شهر تبریز متعلق به همه هنرمندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر شهر تبریز متعلق به همه هنرمندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید