بیش از 100 بازی جدید در 2021 به گوگل استیدیا اضافه خواهد شد

به گزارش سبزوار امروز، همان طور که می دانید، گوگل به تازگی استودیوهای بازی سازی داخلی خود را تعطیل نموده و به همین خاطر وعده داده بود که تمرکز خود را بیشتر روی گوگل استیدیا معطوف خواهد نمود. اکنون آن ها در راستای همین وعده اعلام نموده اند که بیش از 100 بازی در سال 2021 به گوگل استیدیا خواهد آمد.

بیش از 100 بازی جدید در 2021 به گوگل استیدیا اضافه خواهد شد

همان طور که گوگل در گذشته اعلام نموده بود، به نظر می رسد که آن ها قصد دارند خلأ استودیو داخلی خود را با پوشش و تمرکز بیشتر استیدیا رفع نمایند. از همین رو، آن ها در پست جدید بلاگ استیدیا، اعلام نموده اند که در سال 2021 میلادی بیش از 100 بازی ویدیویی در ژانرهای گوناگون میهمان استیدیا خواهند بود.

  • چرا آمازون و گوگل در توسعه بازی های ویدیویی ناموفق بوده اند؟

در اعلامیه جدید گوگل اعلام شده که این بازی ها طیف گسترده ای را در بر خواهند گرفت و شامل بازی های توسعه دهندگان عظیم و کوچک در ژانرهای گوناگون خواهند بود. برخی از این آثار که می دانیم به زودی به فهرست بازی های گوگل استیدیا اضافه خواهند شد، به توضیح رو به رو است: بازی Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition در تاریخ 5 اسفند (23 فوریه)، بازی فیفا 21 در تاریخ 27 اسفند (17 مارس)، بازی Judgment در تاریخ 3 اردیبهشت 1400 (23 آوریل). همچنین آثاری نظیر بازی Killer Queen Black، بازی Street Power Football و بازی Hellpoint هم در تاریخ نامشخصی برای این پلتفرم عرضه خواهند شد. با احتساب این خبر، باید شاهد معرفی ده ها بازی دیگر در امسال میلادی برای این پلتفرم باشیم.

اوایل این ماه فیل هریسون، مدیر بخش استیدیا، در بیانیه ای اعلام نموده بود که تمرکز گوگل از این به بعد بیشتر روی تکنولوژی استیدیا و گسترش آن به وسیله بازی های مختلف ناشران و همکاران آن ها در صنعت خواهد بود و آن ها تصمیم گرفته اند که از ساخت بازی های ویدیویی دورتر شوند.

با توجه به بیانیه های قبلی گوگل، چنین تصمیمی عجیب نبود و می توانستیم انتظار داشته باشیم که امسال بازی های بیشتری به این سرویس اضافه خواهند شد. با این حال، مشتاق هستیم که ببینیم گوگل تا چه اندازه در تصمیم خود جدی است و میخواهد در این بازار رقابت کند. به هر حال می دانیم که مایکروسافت هم با سرویس ایکس کلاود در همین زمینه فعالیت دارد. اکنون که گوگل از توسعه بازی دست کشیده است، آیا آن ها قادر خواهند بود تا در این میدان با مایکروسافت رقابت نزدیکی داشته باشند؟

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1942

به "بیش از 100 بازی جدید در 2021 به گوگل استیدیا اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 100 بازی جدید در 2021 به گوگل استیدیا اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید