با این اپلیکیشن ها زمان را در دست بگیرید!

به گزارش سبزوار امروز، وقت طلاست، پس آن را مدیریت کنیم

با استفاده از ابزارهای معرفی شده، زمانتان را مدیریت کنید، بر حساب های شبکه اجتماعی خود نظارت کنید، اسناد متنی تان را به اشتراک بگذارید، ایمیل هایتان را سازمان دهی کنید و بعضی وظایف خود را به برنامه ها محول کنید. با استفاده از این ابزارها از اتلاف وقت خود جلوگیری کنیدو بازدهی کاری تان را افزایش دهید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این اپلیکیشن ها زمان را در دست بگیرید!

بارها و بارها گفته شده است که وقت طلا است؛ بنابراین هدر رفتن زمان به معنی هدر رفتن پول است. با استفاده از ابزارهای زیر می توانید از اتلاف زمان خود جلوگیری کنید و بهره وری خوبی داشته باشید. این ابزارها زمانی را که در حین کار، صرف امور دیگر می کنید، کاهش می دهند و به صورت هم زمان به شما یاری می نمایند که بهینه تر باشید. از این ابزارها روی گوشی و کامپیوتر خود بهره ببرید. هرزمان که احتیاج دارید، به آن ها دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین در طول روز زمان کمتری صرف انجام حجم بزرگ وظایف کوچک خود خواهید کرد.

1. Toggl

این ابزار ساده برای ردیابی زمان استفاده می گردد. روی کلید Toggl کلیک کنید، تایمر آغاز به کار خواهد نمود؛ راهی ساده اما مؤثر برای مقدار گیری زمانی که صرف انجام وظایف مشخصی می گردد. این برنامه به شما اجازه می دهد گزارش های زمانی را مشاهده کنید و ببینید برای پروژه های مختلف در هفته یا هر بازه زمانی دیگر، چقدر وقت صرف می کنید.

2. Evernote

اپلیکیشن Evernote قادر است صدا و یادداشت های متنی را ضبط کند، یادآوری تنظیم کند، فایل ها را آپلود کند و عکس ها را سازمان دهی کند. تمام این موارد در موبایل و کامپیوتر سینک خواهد شد. این اپلیکیشن قابلیتی دارد که به شما اجازه می دهد آیتم هایی از وب را انتخاب و برای استفاده های بعدی، ذخیره کنید. اگر مرتبا از دستگاه های متفاوت استفاده می کنید، این اپلیکیشن برای شما فوق العاده خواهد بود.

3. Hootsuite

Hootsuite از چندی پیش عرضه شده و مناسب کسانی است که حساب های شبکه اجتماعی متعددی دارند. این برنامه به شما امکان می دهد تمامی فعالیت خود در سایت های شبکه های اجتماعی را در یک داشبورد ساده مدیریت و نظارت کنید. می توانید پست های خود را زمان بندی کنید، برای اعضای تیم وظیفه مشخص کنید، عملنمودها را بسنجید، فالوئرها و فهرست های توئیتر را سازمان دهی کنید و بسیاری کارهای دیگر.

4.گوگل درایو

گوگل درایو در کنار گوگل داکس (Google Docs) و صفحات گسترده، اشتراک گذاری و ویرایش انواع فایل ها را انجام می دهد. کسانی که اعضای یک تیم هستند، می توانند در خصوص پروژه ها تبادل نظر نمایند و یادداشت هایی در خصوص یک سند بخصوص به اشتراک بگذارند. استفاده از گوگل درایو رایگان است؛ بنابراین این برنامه فوق العاده را نادیده یا دست کم نگیرید.

5. IFTTT

IFTTT مخفف عبارت If This, Then That است. اساسا این برنامه به شما اجازه می دهد دستورالعمل هایی بسازید (یا از پیش فرض ها بهره ببرید) تا اپلیکیشن ها و سرویس هایی را که با یکدیگر کار می نمایند تا یک وظیفه انجام گردد، به هم متصل کنید. مثلا شما می توانید یک دستورالعمل بسازید تا عکس هایتان را به صورت اتوماتیک در اینستاگرام یا حساب کاربری گوگل آپلود کند. شما قادر خواهید بود بدون احتیاج به تجربه برنامه نویسی، یکپارچه سازی های پیچیده ایجاد کنید. استفاده شما از این اپلیکیشن محدود به شبکه های اجتماعی نیست. می توانید این برنامه را تنظیم کنید تا در صورت تغییر پیش بینی آب و هوا مبنی بر بارش باران یا هر چیز دیگری، به صورت اتوماتیک ایمیل ارسال کند.

6. Google Alerts

تابه حال فکر نموده اید اگر نام شرکت یا برند شما در اینترنت ذکر شد، چگونه آگاه شوید؟ گوگل آلرتز به شما یاری خواهد نمود. می توانید هرگاه که اصطلاحی مشخص در هر جای اینترنت ذکر شد، سریعا باخبر شوید. این امر به شما یاری می نماید خدمات بازاریابی خود را به درستی راهنمایی کنید و اطمینان حاصل کنید با کسانی که نام کسب وکار شما را ذکر می نمایند، ارتباط برقرار خواهید کرد.

7. Unroll.Me

با یاری این برنامه می توانید صندوق ایمیل هایتان را سازمان دهی کنید. می توانید دسته مشخصی از خبرنامه های خود را در یک بسته جمع آوری کنید و بعدها آن را باز کنید و بخوانید. با استفاده از این اپلیکیشن، دسته بندی های درهم ریخته ایمیل های مزاحم مخفی خواهند شد و شما می توانید اشتراکات خود را فهرست شده ببینید. در این برنامه، برای خبرنامه ها، دکمه لغو اشتراک تعبیه شده است؛ بنابراین می توانید به سادگی اشتراک های خود را لغو کنید.

8. StayFocused

StayFocused افزونه ای رایگان در کروم است که زمان تلف شده در وب سایت هایی مثل فیس بوک را محدود می نماید. می توانید تنظیمات این افزونه را به راحتی تغییر دهید و وب سایت ها و صفحات خاص را که باید مسدود شوند، مشخص و مدت زمان مسدود بودن آن ها را نیز مشخص کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2343

به "با این اپلیکیشن ها زمان را در دست بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن ها زمان را در دست بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید