بازگشت اسطوره تنها راه حل مدیران یوونتوس برای فرار از بحران

به گزارش سبزوار امروز، مدیران یوونتوس تنها راه نجات این تیم از بحران را بازگشت آنتونیو کونته می دانند.

بازگشت اسطوره تنها راه حل مدیران یوونتوس برای فرار از بحران

در پی عملکرد ضعیف و سینوسی تیم آلگری و همچنین نمایش های حوصله سر برِ این تیم برای هوادرانِ بانوی پیر، مدیران یوونتوس به رهبری آندره آنیلی از حالا به فکر تغییر مربی در تابستان پیش رو افتاده اند.

به گفته رسانه های ایتالیایی و نزدیک به یوونتوس اولین گزینه آن ها آنتونیو کونته می باشد که سابقه حضور، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی تورینی ها را در کارنامه اش دارد.

این مربی ایتالیایی و 53 ساله، بیش از 400 بازی با پیراهن یوونتوس انجام داده و سپس در دوران مربی گری، به مدت سه سال از 2011 تا 2014 در نقش سرمربی سه بار فاتح اسکودتو و دو بار نیز سوپرکاپ ایتالیا را تصاحب کرده است.

از حیث آمار، او دوران بسیار پیروزی را در یوونتوس سپری کرده بود و با سری بالا یوونتوس را ترک کرد.

با این حال کونته با مدیران یووه به مشکل خورد و این تیم را ترک کرد. مسئله ای که تا به امروز حل نشده و رابطه این مربی با مدیران یوونتوس به خصوص آندره آ آنیلی رئیس این باشگاه در همه این سالها تیره و تار بوده.

کونته پس از ترک یوونتوس، هدایت تیم ملی ایتالیا، چلسی، اینتر و حالا تاتنهام را بر عهده دارد و با توجه به شرایط راضی کننده ای که در شمال لندن دارد، انتقال او برای مدیران یوونتوس کمی سخت خواهد بود.

فصل گذشته کونته پیروز شد با هدایت تاتنهام در طول نیم فصل، تیم بحران زده را از نونو اسپریتو تحویل بگیرد و در هفته های سرانجامی و پرهیاهوی لیگ انگلستان، بالاتر از آرسنال و یونایتد سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای سفیدپوشان شمال لندن را به دست آورد.

همچنین با وجود دو باخت اخیر تاتنهام در پریمیرلیگ، آن ها در رتبه سوم لیگ قرار دارند و تیم آقای کونته در وضعیتی آرمانی به سر می برد.

با این وجود، قرارداد کونته و تاتنهام در سرانجام این فصل به اتمام می رسد و آینده ایی نامشخص پیش روی کونته خواهد بود.

علاقه کونته برای بازگشت به یوونتوس بر هیچکس پوشیده نیست و او در این سالها همیشه منتظر پیشنهاد بازگشت به یووه بود و شاید به همین دلیل تا به امروز قراردادش را با تاتنهام تمدید نکرده است. حال به نظر می رسد مدیران یووه می خواهند غرور خود را کنار بگذارند و برای نجات تیمشان دوباره به دون آنتونیو متوسل شوند.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2534

به "بازگشت اسطوره تنها راه حل مدیران یوونتوس برای فرار از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت اسطوره تنها راه حل مدیران یوونتوس برای فرار از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید