تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرراداد با نیمار، نارضایتی کونته از عملکرد اریکسن

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری خبرنگاران- اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرراداد با نیمار، نارضایتی کونته از عملکرد اریکسن

به گزارش خبرنگاران، مارکا مدعی شد نیمار و پاری سن ژرمن در آستانه توافق برای تمدید قرارداد هستند. در تابستان سال 2017 بود که نیمار با قراردادی رکوردشکن به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. همچنین در آن مقطع گفته شد که یکی از بزرگترین انگیزه های نیمار برای انتقال به تیم فرانسوی کنار رفتن از زیر سایه لیونل مسی در بارسا بوده است. فوق ستاره برزیلی اما در ابتدا روزهای خوبی را در پاری سن ژرمن تجربه نکرد و حتی در تابستان 2019 گفته شد که نیمار در آستانه ترک تیم فرانسوی و بازگشت به بارسلونا قرار گرفته است اما هر طور که بود او در PSG ماندگار شد.

حالا به نظر می رسد که رابطه ستاره برزیلی با باشگاه پاری سن ژرمن و هوادارانش بسیار بهبود یافته است. او فصل گذشته نیز توانست با این تیم تا آستانه فتح لیگ قهرمانان اروپا پیش برود؛ موضوعی که باعث شد تا امیدواری های زیادی برای تمدید قرارداد این ستاره برزیلی با PSG به وجود بیاید. در روزهای گذشته صحبت هایی در رابطه با توافق نیمار با پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد مطرح شد و حالا در همین رابطه مارکا مدعی شده که همه چیز برای این اتفاق آماده است. در واقع بر اساس ادعای منبع اسپانیایی نیمار آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است.

- شروع فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای اتلتیکو مادرید با شکست سنگین این تیم برابر مدافع عنوان قهرمانی همراه بود؛ جایی که شاگردان دیگو سیمئونه با چهار گل بازی را به بایرن مونیخ واگذار کردند. با این حال روخی بلانکو در مسابقه دوم توانست به سختی و با نتیجه 3-2 سالزبورگ را شکست دهد. شاگردان دیگو سیمئونه در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لوکوموتیو مسکو رفته اند؛ دیداری که فعلاً با نتیجه 1-1 دنبال می شود. در نیمه اول مسابقه اما یک اتفاق جالب و در نوع خود منحصر به فرد رخ داد. در حالی که داور مسابقه قصد داشت صحنه پنالتی برای لوکوموتیو را مورد بازبینی قرار دهد، لوئیس سوارز نیز به مانیتور کنار زمین نزدیک شد و داور مسابقه را در این امر همراهی کرد؛ موضوعی که با واکنش قاضی فرانسوی مسابقه همراه بود و سوارز را با کارت زرد خود جریمه کرد.

- کریستین اریکسن در ژانویه 2020 به اینتر پیوست اما دوران حضور او در ایتالیا چندان پیروزیت آمیز نبوده است. او در 33 بازی (15 بازی از ابتدا) برای اینتر در همه رقابت ها به میدان رفته و فقط پیروز به ثبت 4 گل و 3 پاس گل شده است. اریکسن در 7 بازی فصل 2020/21 هنوز روی گل های اینتر تاثیر مستقیم نداشته است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با وجود نارضایتی اریکسن از دقایق کم حضورش در میدان، آنتونیو کونته طی بازی های اخیر فرصت کافی در اختیار او قرار داده است. با این حال سرمربی اینتر از عملکرد هافبک دانمارکی تیمش ناامید شده است. اوج نارضایتی کونته از اریکسن به بازی با پارما مربوط می شود. زمانیکه اینتر 1-0 عقب بود، هافبک سابق تاتنهام به آرامی به سمت نقطه کرنر رفت تا این نگرش او منجر به عصبانیت کونته شود. سرمربی اینتر دقایقی بعد اریکسن را از بازی بیرون آورد. به نقل از این منبع، ادامه این شرایط منجر به خروج کریستین اریکسن از اینتر در ژانویه می شود. ماندن یا رفتن اریکسن به عملکرد او طی دو ماه آینده بستگی دارد.

- برندان راجرز پس از برد 4-1 لسترسیتی مقابل لیدز یونایتد اعتقاد داشت رسانه ها فقط به خاطر بریتانیایی بودنش، به کار بزرگی که او در حال انجام آن است نخواهد پرداخت. به نقل از خبرگزاری رویترز، گل هایی از یوری تیلمانس (2 بار)، هاروی بارنز و جیمی واردی لسترسیتی را 15 امتیازی کرد و به رده دوم رساند، تا این تیم با لیورپول صدرنشین فقط یک امتیاز اختلاف داشته باشد. این پس از شکست دادن وست برومویچ، منچستر سیتی و آرسنال، چهارمین برد خارج از خانه روباه ها در فصل جاری لیگ برتر بود. راجرز پس از بازی به خبرنگاران گفت:

به خاطر این که یک سرمربی بریتانیایی هستم، احتمالا شانس با ما یار بوده است (که در این بازی مهم برنده شدیم). این نگاهی است که به مربیان بریتانیایی وجود دارد. اما بازیکنان از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار کردند و مزد آن را هم گرفتند. برای برنده شدن در چنین مسابقاتی باید یک چنین نمایشی ارائه کرد. باید به خوبی دفاع کنید ولی در عین حال می دانید که فضا وجود دارد. پس از بازی خارج از خانه اروپایی، شاهد نمایشی بسیار دلچسب از سوی تیم بودیم.

- شیاطین سرخ پس از باختی خانگی برابر آرسنال با نقدها فراوانی روبرو شده اند. رشفورد و یاران امیدوارند بودند بتوانند همچون پیروزی 5-0 مقابل لایپزیش، حریف خود را تسلیم کنند ولی نتوانستند به آن سطح از عملکرد برسند تا منچستریونایتد در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد. رشفورد در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: در این مدت بر ما سخت گذشت. بازی های بزرگ زیادی داشتیم و باید امتیاز کسب می کردیم. اوضاع فراز و نشیب داشته است ولی گاهی این طور می شود. ماه بدی نبود ولی حالا باید با همکاری هم راهی برای برنده شدن در بازی ها و احیای خودباوری تیم پیدا کنیم. ما همیشه وقتی خوب کار نکرده باشیم، در بازی بعدی جبران می کنیم و به نظرم این یکی دیگر از آن هاست. باید دست به دست هم بدهیم، اصول ابتدایی را رعایت کنیم و در بازی ها برنده شویم.

رشفورد بی صبرانه منتظر برنده شدن مقابل استانبول باشاک شهیر است. به عنوان یک باشگاه، حالا این هدف بعدی ما است. ما بازی آرسنال را تحلیل کردیم و نمی توانیم خیلی درگیر آن شویم، در غیر این صورت این موضوع روی بازی های بعدی ما هم تاثیر گذار خواهد بود. باید با ذهنی تازه و رها از دغدغه ها راهی بازی بعدی شویم و در آن به پیروزی برسیم.

- تیم های دورتموند و بروخه فردا (چهارشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از سایت رسمی باشگاه دورتموند، متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند دچار مصدومیت شده است و با تایید لوسین فاوره، این مدافع 31 ساله بازی با بروخه را از دست داد. فاوره در این رابطه می گوید: متاسفانه متس هوملس برای بازی مقابل بروخه در دسترس نخواهد بود. امیدواریم که او برای بازی با بایرن مونیخ آماده باشد.

بایرن مونیخ و دورتموند روز شنبه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1675

به "تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرراداد با نیمار، نارضایتی کونته از عملکرد اریکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرراداد با نیمار، نارضایتی کونته از عملکرد اریکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید