این خودروی ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: مهندسان شرکتی در آمریکا که تخصص ویژه ای در متحول سازی خودروها دارند محصول جدید یک شرکت خودروساز را به یکی از مجهزترین و ایمن ترین سیستمهای حرکتی دنیا تبدیل نموده اند.

این خودروی ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،شرکت Lexani این بار با دستکاری گسترده در خودروی شاسی بلند لندکروز تویوتا آن را به محصولی کاملا متفاوت در دنیای خودروهای مدرن تبدیل نموده است.

این خودروی متحول شده که B6 نام دارد دارای فضای داخلی فوق مدرنی است که حتی می توان آن را مجهزتر از یک آپارتمان لوکس با امکانات کامل رفاهی و امنیتی به شمار آورد.

بدنه تقویت شده این خودرو به قدری مستحکم است که می تواند در برابر بارش گلوله نیز مقاومت کند.

این شرکت که در کالیفرنیای آمریکا مستقر است، پیشتر خودروهای لوکسی از سایر برندهای سرشناس خودروسازی دنیا از جمله مرسدس بنز اسپرینتر را متحول نموده بود.

در جلو و عقب این خودرو دوربینهای مخصوصی تعبیه شده که راننده و سایر سرنشینان خودرو می توانند از آنها برای آنالیز دقیق محیط اطراف استفاده نمایند. این قابلیت به ویژه در مواقعی که تهدیدات امنیتی احساس گردد کاربرد زیادی خواهد داشت.

در قسمت داخلی خودرو نیز از مجموعه گسترده ای از فناوری های سرگرم نماینده استفاده شده است که از آن جمله می توان به نورپردازی LED در قسمت سقف اشاره نمود.

همچنین یکی از پیشرفته ترین سیستم های تهویه هوای مطبوع در این خودروی متحول شده نصب شده است. سرنشینانی که در عقب خودرو قرار می گیرند این امکان را خواهند داشت که با استفاده از یک سیستم پیشرفته ارتباطاتی با راننده در تماس باشند.

جایگاه ها با استفاده از چرم مرغوب ایتالیایی پوشیده شده اند که عملکرد گرمارسانی و ماساژ سرنشینان را نیز در خود نهفته دارند.

سرنشینان خودرو امکان استفاده از نمایشگرهای لمسی پیشرفته ای را دارند که با استفاده از آنها مدیریت سیستمهای متنوع خودرو کاری آسان خواهد بود.

در این خودرو نمایشگر LED عظیم 40 اینچی نصب شده که با پخش نماینده بلو ری و DVD هماهنگ شده است.

منبع:مهر

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1241

به "این خودروی ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید