اولین خواسته مجیدی از مدیرعامل استقلال

به گزارش سبزوار امروز، فرهاد مجیدی برنامه مشخصی دارد تا بازیکنان خارجی تیمش به خاطر مطالبات معوقه تصمیم به ترک استقلال نگیرند.

اولین خواسته مجیدی از مدیرعامل استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فرهاد مجیدی اولین تجربه سرمربیگری اش در استقلال را پشت سر می گذراند. نتایج او اگر شکست در خانه گل گهر سیرجان نادیده گرفته شود با توجه به موجودیت تیمش و مصدومیت های بازیکنان کلیدی تا حدود زیادی قابل قبول است.

او که محبوبیت زیادی نزد هواداران استقلال دارد برای آنکه صندلیش را نزد هوادارانش از دست ندهد، به دنبال این است تا رضایت ستاره های تیمش را حفظ کند و برای همین با آن ها ارتباط خوبی ایجاد کرده است. یکی از مسائلی که باعث رضایت بازیکنان می شود دریافت مطالباتشان است و مجیدی می داند که بازیکنان داخلی با توجه به اینکه شرایط پرداخت پول را در ایران می دانند راحت تر با تعویق در پرداخت کنار می آیند اما این موضوع برای خارجی ها ملموس نیست.

در این بین شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مسابقات تعطیل شود و بازیکنان خارجی استقلال همانند سایر تیم ها از ایران رفته اند. مجیدی با کمک کادر فنی تیمش با بازیکنان در ارتباط است تا آن ها با انجام تمرینات انفرادی در شرایط مطلوب بدنی باقی بمانند، اگر چه زمان آغاز مسابقات تعیین نیست. سرمربی استقلال از علی ربانی مربی بدنساز استقلال خواسته تا برنامه های تمرینی دقیق و حساب شده ای به شاگردانش بدهد تا تمامی آن ها با اجرای این برنامه ها آماده حضور در تمرینات گروهی باشند و البته که گزارش کاملی از شرایط بازیکنان به وی گزارش شود.

مجیدی که از زمان نشستن احمد سعادتمند روی صندلی مدیر عاملی استقلال به تازگی حاضر به صحبت با وی شده، خواسته های خود را مطرح کرده که مهم ترین درخواست او پرداخت مطالبات بازیکنان است. او تأکید ویژه ای روی این این موضوع داشته که پول بازیکنان خارجی پرداخت شود و حتی از طریق تماس با شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و نیکلای بودوروف به آن ها اطلاع داده که حقوق معوقه شان در شرف پرداخت شدن است.

سرمربی استقلال از شاگردان خارجی اش خواسته تا تمرینات انفرادی را با جدیت پیگیری کنند تا در شرایط مناسبی باقی بمانند. خبر خوب برای مجیدی بازگشت بازیکنان مصدوم تیمش است و با توجه به اینکه رقابت های لیگ در خوش بینانه ترین حالت در خرداد آغاز می شود و قطعاً در دهه اول این ماه نیز نخواهد بود، او امیدوار است داریوش شجاعیان و محسن کریمی که رباط صلیبی پاره کرده بودند هم به تیم اضافه شوند تا بازیکنان بیشتری برای فرستادن به میدان داشته باشد.

نکته مهم اینکه سعادتمند برای جلب اعتماد و بهتر شدن رابطه اش با مجیدی به دنبال این است با پرداخت حقوق بازیکنان به خصوص خارجی ها، آن ها را راضی به ماندن در استقلال کند چون تیم او به این نفرات به خصوص دیاباته نیاز شدیدی دارد. به هر حال آبی پوشان روی کاغذ شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند و امیدوار به صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1310

به "اولین خواسته مجیدی از مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خواسته مجیدی از مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید