اعزام تیم ملی امید کاراته کشور به مسابقات آسیایی مالزی

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی امید کاراته ایران گفت: تیم ملی امید به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی که 15 مرداد ماه در کوالالانپور برگزار می گردد، از فروردین ماه در اردو قرار گرفته است.

اعزام تیم ملی امید کاراته کشور به مسابقات آسیایی مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مجید عبدالحسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گلپایگان اظهار کرد: تیم ملی امید به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی مالزی که 15 مرداد ماه در کوالالانپور برگزار می شود، از فروردین ماه در اردو قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل تیم ملی از روز 17 خرداد نیز در شهرستان گلپایگان اردو زده است و این تیم قبل از مسابقات آسیایی برای حضور در مسابقات غرب آسیا در روزهای 25 و 26 خرداد نیز به عربستان اعزام می شود.

سرمربی تیم ملی امید کاراته گفت: اعضای تیم روحیه خوبی دارند و به 60 تا 70 درصد آمادگی رسیده اند و با تمرینات خوب در اردوی تدارکاتی تا فرارسیدن زمان مسابقات اصلی به 100 درصد آمادگی می رسند.

وی درباره مسائل اقتصادی تیم ملی بیان نمود: مسائل مربوط به بودجه و مسائل احتاقتصادی در حیطه کاری فدراسیون واقع شده است و اگر مسئله ای هم باشد ما خبر نداریم چرا که تا به امروز تمامی امکانات و خواسته های ما برآورده شده و فدراسیون از هیچ تلاشی برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه ها کوتاهی نکرده و ما هیچ کمبودی احساس نکرده ایم.

عبدالحسینی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل توضیح داد: مقوله فوتبال از بقیه ورزش ها جدا است و در تمام جهان این رشته مورد توجه واقع شده است و از طرف مسئولان ورزشی هیچ بی توجهی احساس نکردیم که گله مند باشیم.

وی در خصوص شرایط کاراته در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: این تعداد کاراته کا در یک شهرستان بسیار قابل توجه است و وجود ظرفیت بالای پیشرفت را نشان می دهد که با مدیریت صحیح می توان شاهد شکوفایی این ورزش و پرورش قهرمانان ملی در این شهرستان باشیم.

سرمربی تیم ملی امید کاراته ایران گفت: تیم ملی کاراته همیشه از مسابقات بین المللی متعدد با دست پر و مدال های رنگارنگ برمی شود و امیدواریم در مسابقات پیش رو نیز برای کشور افتخارآفرینی نمایند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 789

به "اعزام تیم ملی امید کاراته کشور به مسابقات آسیایی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی امید کاراته کشور به مسابقات آسیایی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید