استقلال منتظر لیست نو فرهاد مجیدی

به گزارش سبزوار امروز، سه شنبه شب، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر پیروز شد با 2 گل مس رفسنجان را شکست دهد تا با خیال راحت تری به سراغ هفته آخر این مسابقات و برگزاری جشن قهرمانی و بعلاوه حفظ رکورد شکست ناپذیری خود برود.

استقلال منتظر لیست نو فرهاد مجیدی

در حالی که استقلالی ها به پیشواز قهرمانی این فصل خود در رقابت های لیگ برتر می فرایند، اما مساله مهمی که برای طرفداران استقلال مهم است، بحث تمدید قرار داد بازیکنان استقلال است.

وریا غفوری، روزبه چشمی، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی بازیکنانی هستند که با خاتمه یافتن این فصل، قراردادشان با استقلال به خاتمه خواهد رسید. بعلاوه بازیکنانی در استقلال هستند که با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارند، اما نمی توان به طور قطع گفت که در فصل آینده در جمع آبی پوشان مرکز حضور خواهند داشت.

استقلال در فصل پیش رو، بازیکنان مختلفی را به باشگاه های دیگر قرض داد که امین قاسمی نژاد و متین کریم زاده از شاخص ترین این بازیکنان هستند و معین نیست که این بازیکنان پس از اتمام قرارداد قرضی خود به جمع شاگردان مجیدی بازمی گردند یا خیر.

باشگاه استقلال بعلاوه 2 بازیکن سرباز یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در جمع خود دارد که این 2 بازیکن فعلا به دلیل طی کردن دوره خدمت در تیم فوتبال ملوان حضور دارند و همچنان اخبار مختلفی از حضور و بازگشت این 2 بازیکن به جمع آبی ها به گوش می رسد، اما تا اینجای کار هیچ اتفاق مثبتی مبنی بر بازگشت این 2 بازیکن رخ نداده است.

تمام این معادلات به فهرست ورودی و خروجی فرهاد مجیدی مربوط خواهد بود و طبق پیگیری های اجرا شده، باشگاه استقلال کوشش نموده است تا به حدس های جابجاییی بی توجه باشد و پس از خاتمه لیگ، استارت رسمی خود را برای جابجایی شروع کند و باید دید در خاتمه فصل بیست و یکم لیگ برتر چه بازیکنانی در استقلال ماندنی خواهند بود و چه بازیکنانی باید از جمع آبی ها جدا شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2460

به "استقلال منتظر لیست نو فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال منتظر لیست نو فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید