استقبال از رمان جدید مجموعه گرگ و میش

به گزارش سبزوار امروز، با انتشار رمان خورشید نیمه شب جدیدترین اثر استفنی مِیِر در قالب مجموعه کتاب های گرگ و میش، ظرف یک هفته یک میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفت.

استقبال از رمان جدید مجموعه گرگ و میش

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: با این که 15 سال از انتشار نخستین جلد از مجموعه کتاب های گرگ و میش اثر استفنی میر می گذرد، جدیدترین اثر این مجموعه که اخیرا با عنوان خورشید نیمه شب به چاپ رسید با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد و ظرف یک هفته بیش از یک میلیون نسخه از فرمت های مختلف این کتاب در آمریکای شمالی به فروش رفت.

این کتاب که داستان گرگ و میش را این بار از زبان ادوارد کالن روایت می کند، در بریتانیا نیز مورد توجه قرار گرفت و 62460 نسخه از فرمت جلد سخت این رمان به فروش رفت و در رتبه نخست پرفروش های بریتانیا قرار گرفت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این کتاب در رتبه نخست فهرست پرفروش های برزیل و آلمان و همچنین در رتبه دوم پرفروش های فرانسه قرار گرفته است.

میر 12 سال پیش هنگامی که بخشی از داستان این رمان لو رفت اعلام کرده بود از نوشتن آن منصرف شده است. او در آن زمان لو رفتن اینترنتی رمان خورشید نیمه شب را نقض شدید حقوقش به عنوان یک نویسنده عنوان کرده بود.

این نویسنده در سال 2013 نیز اعلام کرده بود هرگز هیچ نسخه جدیدی برای مجموعه گرگ و میش نمی نویسد و نهایتا چند پاراگراف درباره شخصیت هایی که کشته شده اند در وبلاگ شخصی اش خواهد نوشت.

اما مِیِر روز دوشنبه بیان نمود دو کتاب دیگر نیز برای این مجموعه خواهد نوشت.

چهار کتاب اول این مجموعه بین سال های 2005 و 2008 منتشر شدند و در مجموع بیش از 100 میلیون نسخه از این کتاب ها در سراسر جهان به فروش رفت.

تا به امروز پنج فیلم سینمایی نیز با اقتباس از این رمان ها ساخته شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1540

به "استقبال از رمان جدید مجموعه گرگ و میش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از رمان جدید مجموعه گرگ و میش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید