اختصاص 1500 میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری

به گزارش سبزوار امروز، محمد باقر نوبخت با بیان اینکه روز گذشته بخشی از معادل ریالی اعتبار یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا تخصیصی از صندوق توسعه ملی به حساب خزانه واریز شد، گفت: در جلسه امروز 15 برنامه ای که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد بررسی و در نهایت این برنامه ها مورد تایید کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

اختصاص 1500 میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری

به گفته معاون رئیس جمهوری برای اینکه بتوانیم اعتبارات لازم را اختصاص دهیم تا کار ها زودتر شروع شود، 4200 میلیارد تومان برای این 15 برنامه از جمله تامین دارو های مورد نیاز، کیت های آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات بخش درمان و بهداشت و همچنین حفاظت شخصی کادر درمان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان برنامه و بودجه، نوبخت گفت: 1500 میلیارد تومان از این رقم مشخصا برای بیمارستان هایی است که به صورت مستقیم درگیر کرونا هستند و 300 میلیارد تومان نیز برای پاداش بخش کوچکی از خدمات بزرگ کادر درمانی اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین به تخصیص اعتبارات لازم به صندوق بیمه بیکاری اشاره کرد و گفت: 500 میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و هفته آینده نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق کمک می شود.

نوبخت امیدواری کرد، مجموعه این مساعی حفاظت لازم و موثر را برای مردم در برابر بیماری کرونا ایجاد کند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1365

به "اختصاص 1500 میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 1500 میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید