اخوت: فکری باعث تحریک طرفداران شد، قرار باشد به این مسائل توجه کنیم باید کُل فوتبال تعطیل گردد

به گزارش سبزوار امروز، قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل مدعی شد محمود فکری باعث تحریک طرفداران این تیم در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر گردیده است.

اخوت: فکری باعث تحریک طرفداران شد، قرار باشد به این مسائل توجه کنیم باید کُل فوتبال تعطیل گردد

حسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیم خونه به خونه بابل مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جام حذفی فوتبال، گفت: ابتدا به فکری تبریک می گویم که واقعاً تیم خوبی بسته و یکی از مدعیان لیگ دسته اول است. از طرفی هم به مالک تیم خودمان هم تبریک می گویم که در این مدت کم تیم بسیار خوبی بسته اند و در دیدار مقابل شاهین بوشهر هم در تمام طول 120 دقیقه تیم برتر زمین بودیم.

وی در مورد صحبت های محمود فکری که گفته بود دیدار تیم های خونه به خونه و شاهین شهرداری بوشهر رسوایی مسئولان تیم بابلی بوده و در جریان این دیدار فحاشی زیادی علیه تیم او گردیده است، توضیح داد: در جریان بازی هیچ حاشیه ای نداشتیم و بازی بسیار خوبی هم بود، اما متأسفانه در بیرون از زمین اتفاقاتی افتاد که البته خیلی حاد نبود که اینطور به آن دامن می زنند. اگر قرار باشد به این مسائل توجه کنیم باید کل فوتبال ایران را تعطیل نمایند. یک ساعت مانده به آغاز بازی به استادیوم آمدم و همان زمان متوجه شدم اتفاقاتی پیش از ورود ما به استادیوم افتاده، بلافاصله هم با مسئولان نیروی انتظامی و بازی صحبت کردم و به روی سکوها رفتم تا تماشاگران را آرام کنم. البته اصلاً مورد خاصی نبود.

بیشتر بخوانید:فکری: دیدار مقابل خونه به خونه، رسوایی فوتبال ما، سازمان لیگ و حسن زاده بود

قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل یادآور شد: آنچه آنالیز کردم، ظاهراً صحبت هایی بین طرفداران و یکی از بازیکنان حریف اتفاق افتاده که حرکت بازیکن شاهین باعث تحریک طرفداران گردیده بود. بعد از صحبتی هم که من با طرفداران داشتم، هیچ مسئله ای از آغاز تا سرانجام بازی نداشتیم. طرفداران بابلی شور و انگیزه خاصی دارند و برخی تیم ها هم سعی می نمایند از این موضوع به عنوان یک حربه استفاده نمایند تا با تحریک طرفداران مان جوی منفی ایجاد نمایند و در نهایت هم بگویند میزبانی خوب نبوده است. باید به دوستان و مربیان تیم ها بگویم که این حربه قدیمی گردیده و دست از این رفتار بردارند. به طرفداران مان هم گفتم که می خواهند شما را تحریک نمایند. در طول بازی بارها تماشاگران آرام بودند اما کادرفنی شاهین بوشهر حرکاتی انجام می داد تا مجدداً آن ها را تحریک کند. حتی کادرفنی ما در ابتدای مسابقه به سمت نیمکت حریف رفت اما محمود فکری به همه آنها بی احترامی کرد. این رفتار خود فکری بود که باعث شد طرفداران تحریک شوند.

اخوت در واکنش به ادعای فکری که مدعی گردیده بود احتمال داشت طرفداران بابلی به آنها حمله نمایند، گفت: این حرف کاملا کذب و از پیش مشخص گردیده است. حتی یک چوب هم در استادیوم دست کسی نبود. نیروی انتظامی با قدرت آنجا حضور داشت و هیچ یک از این حرف ها صحت ندارد. این صحبت ها را مطرح نمایند تا در بازی بعدی لیگ از آن استفاده نمایند و تیم ما را برای میزبانی تحت فشار قرار دهند. این حرف ها سفسطه گری است و چنین چیزی نبود. یک ساعت قبل از بازی اتفاقاتی افتاد، اما در حین بازی هیچ مسئله ای نبوده است. شاید شعارهایی داده گردیده باشد اما هیچ حرکتی فیزیکی در بازی رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 141

به "اخوت: فکری باعث تحریک طرفداران شد، قرار باشد به این مسائل توجه کنیم باید کُل فوتبال تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخوت: فکری باعث تحریک طرفداران شد، قرار باشد به این مسائل توجه کنیم باید کُل فوتبال تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید