Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن کرونا باشد، قانون منع تردد شبانه فعلا پابرجاست، برای استفاده از حمل و نقل عمومی واکسن اجباری است

به گزارش سبزوار امروز، احمد وحیدی گفت: Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن باشد، اما چون هزینه بر است ممکن است افراد ارائه آن را ترجیح ندهند.

Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن کرونا باشد، قانون منع تردد شبانه فعلا پابرجاست، برای استفاده از حمل و نقل عمومی واکسن اجباری است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بحث بازگشایی دانشگاه ها مرور شد و کمبود ها مورد آنالیز نهاده شد.

وی در ادامه افزود: بعلاوه درباره سامانه هوشمند محدودیت های کرونا بحث و پیشرفت این سامانه ارزیابی شد. پیشرفت این سامانه تا الان خوب بوده و به نظر می رسد چند مرحله دیگر آمادگی پیدا می نماید تا به شکل گسترده تری مورد استفاده قرار بگیرد.

وزیر کشور گفت: دو دوز واکسن برای کسانی که مایل هستند محدودیت های کم تری را شاهد باشند، ضروری است. برای استفاده از حمل و نقل عمومی واکسن اجباری است و مردم باید دو دز واکسن خود را تزریق نمایند.

وحیدی افزود: مسائل دارویی هم از مباحثی بود که مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه قوانین 50 درصدی مسافر برای حمل و نقل عمومی پا برجا خواهد بود یا خیر؟ گفت: با توسعه واکسیناسیون این محدودیت ها کم تر خواهد شد.

وحیدی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر کسی نتواند واکسن تزریق کند آیا می تواند با ارائه مدارک پزشکی یا pcr سفر کند؟ گفت: Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن باشد، اما چون هزینه بر است ممکن است افراد ارائه آن را ترجیح ندهند. البته در موضوع ورود و خروج از مرز ها این مسئله اولویت بیشتری دارد و مردم با ارائه pcr منفی تردد نمایند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قانون منع تردد شبانه برداشته خواهد شد گفت: درباره این موضوع بحث شد، اما هنوز در ستاد ملی مقابله با کرونا این موضوع مصوب نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2269

به "Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن کرونا باشد، قانون منع تردد شبانه فعلا پابرجاست، برای استفاده از حمل و نقل عمومی واکسن اجباری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Pcr منفی می تواند جایگزین کارت واکسن کرونا باشد، قانون منع تردد شبانه فعلا پابرجاست، برای استفاده از حمل و نقل عمومی واکسن اجباری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید