بازسازی خانه: 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

به گزارش سبزوار امروز، تهران (پانا) - عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات 23 هزار و 971 واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحدها پرداخت شده است، رقم این تسهیلات را یک هزار و 983 میلیاردتومان، برشمرد.

بازسازی خانه: 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن تازه ترین شرایط پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را شرح داد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال 98 بر اساس قرارداد عاملیت اجرا شده است، خاطرنشان کرد: تازه ترین آمار حاکی است که بانک مسکن تسهیلات 4 هزار و 799 پروژه که شامل 23 هزار و 971 واحد است، در بافت فرسوده به متقاضیان پرداخت نموده است.

به گفته علمداری، مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت های فرسوده یک هزار و 983 میلیاردتومان است.

لازم به ذکر است، سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت می کردند 250 میلیون تومان بود که هم اکنون این رقم به 300 میلیون تومان افزایش پیدا نموده است. بعلاوه، بانک مسکن طبق سیاست های ابلاغی در تهران و کلانشهرها تا 50 میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهرها 40 میلیون تومان را با سود 9 درصد، پرداخت می نماید و بقیه تسهیلات باید به وسیله متقاضیان با سود 18 درصد، پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2174

به "بازسازی خانه: 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید