گوش شنوایی برای استقلال نیست، فدراسیون فوتبال ریسک بزرگی کرد

به گزارش سبزوار امروز، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال، گفت: آبی ها چند سالی است که مسائل زیادی را تحمل می نمایند بخصوص در ماه های اخیر اتفاقات ریز و درشتی در استقلال اتفاق افتاده و هر روز که می گذرد شرایط سخت تر می گردد اما گوش شنوایی برای شنیدن مسائل استقلال وجود ندارد و هر چه پیشکسوتان یا طرفداران در این خصوص اعتراض می نمایند مسئله ای از استقلال حل نمی گردد.

گوش شنوایی برای استقلال نیست، فدراسیون فوتبال ریسک بزرگی کرد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا تغییرات هیئت مدیره می تواند برای استقلال مثمر ثمر باشد؟ گفت: تغییر در هیئت مدیره زمانی می تواند مفید باشد که همه امکانات برای کار کردن فراهم باشد. مسئله اصلی که این روزها استقلال را تحت الشعاع و به حاشیه برده، مسائل اقتصادی است؛ تا این اتفاقات حل نگردد، هیچ اتفاقی در استقلال رخ نمی دهد حتی اگر هیئت رئیسه عوض گردد، وقتی مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و پولی در باشگاه باشد، تغییرات فایده ای نخواهد داشت بنابراین احتیاج است مدیران استقلال در پی این باشند تا قبل از هر کاری مطالبات بازیکنان را پرداخت نمایند تا آنها تمرکز خود را برای تمرینات و ادامه بازی ها بگذارند.

فرزامی با بیان اینکه نباید مجیدی تنها بماند و تمام کارها را خودش انجام دهد، گفت: فرهاد از جنس استقلال است. او سال ها شرایط خوب و بد آبی ها را درک نموده؛ بی پولی ها و اتفاقات زیادی را در استقلال لمس نموده و می داند چگونه عمل کند. اگر او به طرفداران پاداش می دهد به علت بازگشت آرامش به تیم است؛ کاری که مسئولان باید انجام دهند، مجیدی برای اتحاد تیم انجام می دهد. متأسفانه به جای آنکه تمرکز وی بر روی تمرینات و کارهای تاکتیکی باشد، باید در پی پرداخت پاداش و مهیا کردن مطالبات بازیکنان، پیدا کردن زمین تمرین و دیگر مسائلی باشد که یک تیم به آن احتیاج دارد بنابراین او نباید تنها بماند. طرفداران و پیشکسوتان همه با او یکدل و یکرنگ باشند تا استقلال بتواند این مسائل را پشت سر بگذراند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آبی ها در آینده ای نه چندان دور روزهای خوب را خواهند دید یا خیر؟ گفت: امیدوارم تغییراتی که در سطح مدیریت کشور انجام می گیرد، به نفع استقلال هم باشد. به طور حتم وزارت ورزش هم تغییرات زیادی خواهد داشت و همه علاقه مندان به استقلال آرزو دارند که نگاه مسئولان ورزش به آبی ها، نگاهی ویژه باشد زیرا سال ها استقلال درگیر مسائلی بوده که باعث بدبینی همه نسبت به وزارت ورزش شده است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره نقدها زیادی که نسبت به ابقاء اسکوچیچ می گردد، گفت: باید بپذیریم که او مربی عظیمی نیست. این یک واقعیت است. فدراسیون ریسک عظیمی نموده است. در مرحله بعد شاهد حضور تیم هایی چون کامبوج و هنگ کنگ نیستیم. تیم ملی ایران باید با عظیمان فوتبال آسیا مقابله کند و این احتیاجمند آن است که فوتبال کشورمان یک مربی عظیم در سطح بین المللی داشته باشد تا به فوتبال ما اعتبار ببخشد اما متأسفانه شاید نتوانیم به علت تجربه تلخی که با ویلموتس داشتیم و هم مسائل اقتصادی، مربی عظیم به ایران بیاوریم بنابراین باید برای اینکه تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند، از اسکوچیچ حمایت کنیم تا شاهد حضور دوباره ایران در یکی از معتبرترین رقابت های فوتبال جهان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2118

به "گوش شنوایی برای استقلال نیست، فدراسیون فوتبال ریسک بزرگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوش شنوایی برای استقلال نیست، فدراسیون فوتبال ریسک بزرگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید