گشت و گذاری جذاب در جزایر توریستی تایلند

به گزارش سبزوار امروز، تایلند، از جمله کشورهای توریستی جهان بوده که بسیاری از گردشگران تنها به دلیل وجود جزایر دیدنی تایلند به این کشور سفر می نمایند. جزایر توریستی تایلند آنقدر زیبا و جذاب بوده که پیشنهاد می کنیم در سفر به تایلند حتما از یکی از آن ها دیدن کنید. از بین جزایر تایلند، انتخاب یک جزیره برای سفر کار سختی است. در این مطلب به معرفی بعضی از جزایر توریستی تایلند پرداخته ایم. پس، اگر قصد سفر به این منطقه و انتخاب یکی از جزایر دیدنی تایلند را دارید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

گشت و گذاری جذاب در جزایر توریستی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

جزیره کوفانگان

یکی از مشهورترین جزایر تایلند در خلیج تایلند قرار گرفته است. کوفانگان ساحل شنی و تفریحات جذاب و پرطرفداری داشته و در ساحلش شن های سفید را در کنار آب های کبود رنگ مشاده می کنید. در اطراف کوفانگان، 7 آبشار وجود دارد که یکی از این آبشارها به نام فائنگ از شهرت بسیاری برخوردار است. گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان برای اقامت در چنین جزیره ای و مشاهده بهترین سواحل به تایلند سفر می نمایند.

جزیره کو تائو

در شرق کشور تایلند، جزیره ای به نام کو تائو مشهور به غواصی وجود دارد. در 20 نقطه از این جزیره امکان غواصی وجود داشته و می توان جهانی زیبای زیر آب را مشاهده کرد. سواحل جزیره کو تائو، شن های سفید رنگی داشته و از جمله بهترین سواحل مدیترانه ای در کل جهان به حساب می آیند. شکل این جزیره همانند یک لاک پشت بوده و به همین دلیل نام آن کو تائو به زبان تایلندی به معنای لاک پشت است. برای گردشگرانی که به دنبال مکانی هستند که تفریحات شبانه در آن رونق داشته باشد، کو تائو مکان جذابی خواهد بود، شب ها در سواحل این مورد از جزایر توریستی تایلند موسیقی زنده اجرا می گردد و تفریحات و ورزش های آبی به قوت خود باقی هستند. در کو تائو روستایی به نام سائیر وجود داشته که بر روی صخره و ارتفاع قرار گرفته است و از طبیعت و مناظر زیبایی تشکیل شده است.

جزیره ساموئی

بزرگترین جزیره تایلند در خلیج تایلند قرار گرفته است. این جزیره به نام ساموئی سواحل بسیار زیبایی داشته و به تفریحات و مراکز خرید متعددی که در آن وجود دارند، معروف است. در حاشیه سواحل ساموئی نخل زارهایی را می بینیم که در جهان زبانزد هستند. در این سواحل مناظر زیبایی از آب های شفاف و زلال دیده می شوند. زمانیکه به سمت جزیره ساموئی در حال حرکت هستید، مطمئنا مجسمه طلایی رنگی از بودا را خواهید دید که 12 متر ارتفاع دارد و از جمله جاذبه های این مورد از جزایر دیدنی تایلند به حساب می آید. از دیگر جاذبه ها می توان به معبد بزرگ بودا اشاره نمود که شهرت جهانی دارد. تفریحات محبوب و پرطرفدار در جزیره ساموئی جت اسکی، قایق سواری، کایاک سواری، غواصی و شنا هستند.

جزیره کوچانگ

دومین جزیره بزرگ تایلند در ایالت ترات قرار گرفته است. جزیره کوچانگ از جمله مهمترین جزیره ها و جاذبه های گردشگری این کشور به حساب می آید و دارای طبیعت بکر و زیبایی بوده که گردشگران علاوه بر لذت بردن از چنین مناظر و طبیعتی از تفریحات و امکاناتی مانند غواصی، شنا و فیل سواری نیز استفاده می نمایند. در آب های زلال این مورد از جزایر توریستی تایلند انواع ماهی، مرجان و لاک پشت ها دیده می شوند. فیل سواری در کوچانگ بسیار متداول بوده و برای گشت و گذار در اطراف آن استفاده می گردد، هر چند از نظر دوست داران طبیعت و محیط زیست، چنین کاری درست نیست و نباید از فیل ها استفاده ابزاری کرد.

جزیره کائو پینگکان

اگر مطالب مربوط به جاذبه های کشور تایلند را مطالعه نموده باشید، حتما نام جزیره جیمز باند یا کائو پینگکان را شنیده اید. این جزیره در قسمت جنوبی تایلند و در خلیج پانگ انگا قرار گرفته است. صحنه هایی از فیلم مردی با چشمان طلایی از جمله فیلم های جیمز باند در این جزیره ضبط شده و به همین دلیل نام آن را جیمز باند گذاشته اند. در صحنه هایی از این فیلم، صخره ای مدام دیده می گردد که نام آن کو تاپو بوده که جزیی از چندین صخره سوزنی شکل با 20 متر ارتفاع در این مورد از جزایر توریستی تایلند است. علاوه بر جیمز باند، جزیره کائو پینگکان به این صخره ها که 200 میلیون سال پیش در اثر فرسایش به وجود آمده اند، معروف است. در این مورد از جزایر دیدنی تایلند چندین غار دیده می شوند که یکی از تفریحات جذاب در آن، گشت و گذار در این غارها است. از جمله دیگر تفریحات این جزیره قایق سواری و کانو سواری بوده که حتما به شما پیشنهاد می دهیم تا با زیبایی های آن بیشتر آشنا شوید.

مجمع الجزایر کو فی فی

در ایالت کرابی 6 جزیره وجود داشته که به طور کلی به مجمع الجزایر کو فی فی شناخته می شوند. کوی مای فای، کو فی فی دان، کو یانگ، کو فی فی لی، کو بیدا نوک و کو پای نام این 6 جزیره است. هر کدام از این جزایر زیبایی های به خصوص خود را داشته و در جهان بسیار مشهور هستند. زیباترین مناظر در این جزایر، متعلق به خلیج مایاست. غواصی از مهمترین تفریحات و سرگرمی های این مجمع الجزایر بوده و با غواصی در این منطقه، تجربه تازه و جدیدی از جهانی زیر آب خواهید داشت. همچنین، مشاهده مرجان ها از نزدیک بسیار جذاب خواهد بود. در بین این 6 جزیره، کو فی فی دان بزرگترین جزیره بوده و دارای سواحل زیبا و صخره ای است که مشاهده چنین مناظر زیبایی برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

جزیره کو سامت

در بین گردشگران و مردم تایلند، جزیره کو سامت به مکان بسیار مناسبی برای مشاهده غروب آفتاب معروف است. این مورد از جزایر تایلند در ایالت رایونگ قرار داشته و از مساحت کمی برخوردار است. آب های اطراف این جزیره بسیار زلال و شفاف بوده و افراد به شنا، ورزش و تفریحات آبی مانند جت اسکی، موج سواری با تخته، بادبان ترغیب می نماید. با سفر به جزیره کو سامت می توانید از تفریحات شبانه آن نیز استفاده کنید و ساعات جذابی را در این مورد از جزایر دیدنی تایلند تجربه کنید.

جزیره کولانتا

از معروف ترین جزایر تایلند، کو لانتا بوده که به غذا، فستیوال های مختلف، سواحل سفید شنی و جنگل های استوایی معروف است و به همین دلیل گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. در این جزیره، پارک ملی کو لانتا وجود داشته که مجموعه ای از زیباترین جنگل های استوایی را شامل می گردد. از دیگر جاذبه های این جنگل های زیبا و دیدنی، مسیرهای پیاده روی بوده که تجربه متفاوت و هیجان انگیزی را برای گردشگران رقم خواهند زد. در قسمت مرکزی این مورد از جزایر تایلند می توانید از غارهای زیبایی که در این منطقه وجود دارند، دیدن کنید. اما به یاد داشته باشید که بازدید از آن ها آسان نخواهد بود. غواصی در آب های اطراف کو لانتا شما را با مرجان های زیبای این منطقه آشنا می نماید و به طور کلی، غواصی از جمله تفریحات معروف این جزیره است.

جزیره کولیپ

یکی دیگر از جزایر تایلند که در قسمت جنوبی کشور قرار گرفته است، کو لیپ است. برای گشت و گذار در این جزیره کوچک باید پیاده روی کنید، چون هیچ خودرویی در آن وجود ندارد. در کولیپ 3 ساحل معروف سان رایز، پاتایا و سان دیده شده که در این سواحل با آب های کم عمق و شفاف، غواصی و شنا روبرو می شوید. غواصی در چنین آب کم عمقی برای افرادی که تا به حال غواصی ننموده اند، بسیار مناسب است. همچنین، در کولیپ قایق های سنتی برای گشت و گذار در اطراف آن در نظر گرفته شده اند.

جزیره کوپودا

در قسمت جنوبی تایلند، جزیره کوچک و آهکی به نام کوپودا دیده می گردد. در سواحل این جزیره، ماسه های سفید رنگ زیبایی به خصوصی را به وجود آورده اند. اگر به دنبال مکانی آرام هستید تا بتوانید مدتی را به استراحت و مشاهده مناظر جذاب بپردازید، جزیره کوپودا مکان بسیار مناسبی است. در این مورد از جزایر تایلند افراد بسیار کمی زندگی می نمایند و همین موضوع باعث آرامش آن شده است. آب های جزیره کوپودا بسیار زلال و شفاف بوده و شنا کردن را بیش از پیش جذاب می نماید. در سفر به کوپودا می توانید از شنا، حمام آفتاب، غواصی و کایاک سواری لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 993

به "گشت و گذاری جذاب در جزایر توریستی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذاری جذاب در جزایر توریستی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید