کشف بیش از یک تن روغن خوراکی تقلبی

به گزارش سبزوار امروز، رئیس پلیس پیشگیری تهران از کشف یک هزار و 500 لیتر روغن خوراکی تقلبی در کارگاهی غیرمجاز در حوالی جنوب تهران اطلاع داد.

کشف بیش از یک تن روغن خوراکی تقلبی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: خبری مبنی بر فراوریروغن های تقلبی در کارگاهی در محدوده محله خانی آباد دریافت و تیمی از ماموران کلانتری 160 خزانه آنالیز موضوع و تحقیق در این خصوص را شروع و شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان نمود: هویت مالک کارگاه و محل دقیق کارگاه شناسایی شد و معین شد که مالک کارگاه با همکاری همدستش روغن های فراوری داخلی را با بسته بندی جدید به عنوان روغن های خارجی با قیمت بالاتر از قیمت واقعی به بازار مصرف عرضه می نماید.

رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از کارگاه اخذ شد، توضیح داد: تیمی از ماموران کلانتری خزانه به محل کارگاه اعزام و در بازرسی از این کارگاه یک هزار و 500 لیتر روغن خوراکی تقلبی و 2 هزار و 500 قوطی خارجی با لیبل های تقلبی کشف شد.

این مقام پلیسی با اشاره ارزش ریالی اموال کشف شده در حال آنالیز است، اضافه نمود: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1671

به "کشف بیش از یک تن روغن خوراکی تقلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از یک تن روغن خوراکی تقلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید