تور ارزان هند: کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد

به گزارش سبزوار امروز، دهلی نو شهری زیبا و جالب برای گردشگری است که در روزهای بارانی زیبایی آن متفاوت تر و خیره کننده تر می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در روزهای بارانی در دهلی نو خود را سرگرم کنیم.

تور ارزان هند: کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دهلی نو مرکز هند، شهری با جاذبه های گردشگری فراوان است. در گرمای سوزان تابستان دهلی نو، بارش باران بسیار خوشایند است. این شهر هنگام بارش باران دوباره جان می گیرد و زندگی در آن جریان می یابد. هوای مطلوب بارانی، جاذبه های نم خورده تاریخی، شادی و هلهله مردم در زیر باران شما را متقاعد خواهد نمود تا بدون ترس از خیس شدن در خیابان ها راه بروید و لذت ببرید. هنگامی که آسمان دهلی نو از ابرهای تیره پوشیده می گردد و باران می بارد، می توانید کارهایی شاد و متفاوت را هنگام بارش این رحمت الهی تجربه کنید. در این مقاله 10 کاری که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد را معرفی می کنیم.

به رستوران ها و کافی شاپ های پشت بامی بروید

در دهلی نو، رستوران ها و کافی شاپ های بی نظیری در پشت بام ها با فضای باز وجود دارد. همان طور که باران گرد و غبارها را پاک می نماید، می توانید در هوایی خنک از دیدن منظره ها لذت ببرید و غذا بخورید.

عکاسی کنید

تقریبا در روزهای بارانی تمامی شهر دهلی نو زیبا و خاطره انگیز می گردد. در خیابان ها قدم بزنید، عکاسی کنید، با بچه ها در زیر باران بازی کنید و چای داغ بنوشید.

در کنار پنجره، چای داغ بنوشید

در کنار پنجره هتل خود بنشینید، بیرون را دیدن کنید و چای یا قهوه داغی بنوشید. خوردن غذاهای سرخ نموده هندی هم می تواند تجربه متفاوتی باشد.

غذاهای سرخ نموده محبوب هندی، بهاجیا (گوشت گاو همراه با سبزیجات سرخ شده)، جالبی (خمیر سرخ شده)، ساموسا (سیب زمینی سرخ شده)، آلوتیکی (سیب زمینی) هستند که هنگام باران، خوردن آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

سوار اتوبوس های گردشگری هوهو شوید

اتوبوس های گردشگری هوهو، در روزهای بارانی و غیر بارانی شما را به بازدید از مکان های دیدنی دهلی می برند. جاذبه های دیدنی و آثار تاریخی این شهر در زیر باران بی نظیر خواهند بود.

به کافه کتاب ها بروید

کافه کتاب ها در دهلی نو، محیطی گرم و محبت آمیز را برای خواندن چندورقی کتاب در روزهای بارانی فراهم می نمایند. در این کافه کتاب ها، لذت خوردن کیک ها و نان های خوشمزه را از دست ندهید.

کودکی کنید

در روزهای بارانی، کودک درونتان را رها کنید و در زیر باران شادی کنید. چتر خود را جای بگذارید و زیر باران قدم بزنید و خیس شوید.

رانندگی کنید

جاده های زیادی در دهلی نو هستند که هنگام باران تقریبا خالی می شوند و کسی در آنها رفت و آمد نمی نماید، پس برترین فرصت است که در جاده های محلی رانندگی کنید و از دیدن چشم اندازهای زیبا لذت ببرید.

قدم بزنید

هنگامی که بارش باران تمام می گردد، در خیابان های دهلی نو قدم بزنید و در پارک ها پیاده روی کنید و از هوای مطلوب بعد از باران لذت ببرید. سانجای ون، باغ های لودی منظره ها زیبایی بعد از باران خواهند داشت.

موسیقی گوش کنید یا فیلم ببینید

در روزهای بارانی اگر قصد دارید در خانه بمانید، خود را با دیدن یک فیلم زیبا یا گوش کردن به موسیقی سرگرم کنید و از پنجره بارش باران را دیدن کنید.

با همسر خود به رستوران بروید

در دهلی نو رستوران های بسیاری با محیط عاشقانه وجود دارند که در روزهای بارانی برترین زمان برای همراهی کردن همسرتان خواهد بود تا شام را باهم و در محیطی عاشقانه میل کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2411

به "تور ارزان هند: کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید